تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 22:18
کد خبر : 66235

بودجه۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸درصدی برنامه‌ ریزی شده است

بودجه۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸درصدی برنامه‌ ریزی شده است

رییس جمهور اعلام کرد: بودجه۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸درصدی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است. اقتصاددان: رییس جمهور در جلسه هیأت دولت روز شانزدهم آبان ماه اعلام کرد:بودجه ۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸ درصدی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، تفاوت بودجه امسال با سنوات قبل در این است که دیگر استانداران برای بودجه و اعتبار به

رییس جمهور اعلام کرد: بودجه۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸درصدی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

اقتصاددان: رییس جمهور در جلسه هیأت دولت روز شانزدهم آبان ماه اعلام کرد:بودجه ۱۴۰۱ برای رشد اقتصادی ۸ درصدی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است، تفاوت بودجه امسال با سنوات قبل در این است که دیگر استانداران برای بودجه و اعتبار به مسئولین مرکز کشور مراجعه نمی‌کنند و به هر استان اعتباری داده شده تا سهم خود را در راستای تحقق رشد ۸ درصدی ایفا کند.

رییس جمهور تاکید داشت : رشد اقتصادی بدون حضور همه دستگاه‌ها و اعطای سهم به هر یک از آنها اتفاق نمی‌افتد، لذا بر این اساس برای ایجاد رشد ۸ درصدی همه دستگاه‌ها، استان‌ها و استانداران باید نقش جدی ایفا کنند.

رییسی گفت: همه مسئولیت داریم تا متناسب با انتظارات مردم با تلاش شبانه‌روزی، دغدغه‌ها و نگرانی انها را برطرف نموده و اعتماد عمومی را جلب کنیم و لازمه این کار استفاده از نیروهای انقلابی و کار جهادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....