تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1403 - 20:30
کد خبر : 167281

تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد

تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید در مشهد

  اقتصاددان :مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی با حضور مسئولان و خیل عظیمی از مردم در مشهد برگزار شد.  مردم ولایتمدار و مومن مشهد از ساعات اولیه صبح امروز در میدان پانزده خرداد این شهر تجمع کردند تا برای آخرین بار با پیکر رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی، وداع کنند. شهید رئیسی

  اقتصاددان :مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله رئیسی با حضور مسئولان و خیل عظیمی از مردم در مشهد برگزار شد.  مردم ولایتمدار و مومن مشهد از ساعات اولیه صبح امروز در میدان پانزده خرداد این شهر تجمع کردند تا برای آخرین بار با پیکر رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی، وداع کنند.

شهید رئیسی پس از تشییع باشکوه در تهران، صبح امروز برای تشییع به بیرجند آمد و مورد استقبال عظیم مردم این شهر قرار گرفت. پس از آن، پیکر ایشان برای تشییع و خاکسپاری به مشهدالرضا منتقل شد.

تصاویر اولیه‌ای که از ساعات ابتدایی صبح امروز از مشهد مخابره شد، گویای حضور انبوه مردم این شهر برای استقبال از رئیس‌جمهور شهید خود بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، پیکر پاک آیت‌الله رئیسی پس از تشییع به حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد رفت و برای همیشه در رواق دارالسلام حرم امام رضا (ع) آرام خواهد گرفت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....