تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 22:13
کد خبر : 60285

پیش بینی بورس فردا ۲۰ شهریور

پیش بینی بورس فردا ۲۰ شهریور

روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ شاهد بازگشایی متعادل بازار سرمایه بودیم و در لحظه بازگشایی تقاضای زیادی مشاهده نشد اما در آخر زمان معاملاتی با رشد ۲ هزار و ۹۴۸ واحد شاخص کل و  رشد ۷۴۸ واحدی شاخص هم وزن به پایان رسید در جریان معاملات بازار سرمایه بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای  “شستا”،

روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ شاهد بازگشایی متعادل بازار سرمایه بودیم و در لحظه بازگشایی تقاضای زیادی مشاهده نشد اما در آخر زمان معاملاتی با رشد ۲ هزار و ۹۴۸ واحد شاخص کل و  رشد ۷۴۸ واحدی شاخص هم وزن به پایان رسید در جریان معاملات بازار سرمایه بیشترین تاثیر مثبت را نمادهای  “شستا”، “کچاد”، “نوری” و “شبندر” بر شاخص کل داشتند.

با توجه به اینکه، چهارشنبه عرضه اولیه های فجهان و کیمیاتک انجام شده، انتظار می رود که بازار سرمایه در روز شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ وضعیت بهتری داشته باشد بخصوص که چهارشنبه قیمت دلار روند صعودی داشته است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بورس فردا،،  علی عصاری، کارشناس بازار سرمایه معتقد است که با بررسی روند اخیر شاخص کل و شاخص هم وزن می توان دریافت که اتفاقی مهم برای سهم‌ها کوچک و جامانده در بازار بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت : عرضه اولیه‌هایی است که امروز در بازار عرضه شدند، فاکتورهایی که روزهای آینده برای بازار مهم هستند و به عنوان بزرگترین عرضه اولیه بازار در سال جاری شناخته می‌شوند چراکه ورود پول به بازار از طریق این عرضه اولیه ها می تواند ارزش معاملات بازار را افزایش دهد. از سوی دیگر با توجه به اخباری مبنی بر به نتیجه رسیدن مذاکرات برجام و همچنین بالا گرفتن درگیری ها در افغانستان می تواند بر قیمت دلار موثر باشد.

این کارشناس در آخر افزود: شاخص کل از نظر تکنیکالی در محدوده مقاومتی خود رسیده و احتمال شکست این مقاومت، بیشتر از سقوط شاخص می باشد.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....