تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 21:59
کد خبر : 167411

پیش بینی بورس فردا شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

پیش بینی بورس فردا شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

هفته ابتدایی معاملات خرداد در حالی آغاز می‌شود که قیمت‌های روی تابلو‌های تالار شیشه‌ای به کف خود رسیده‌اند. از سوی دیگر واکنش سهامداران و اهالی تالار شیشه‌ای در معاملات روز سه‌شنبه، نشان داد بورس تا حد زیادی از ریسک تحولات اخیر عبور کرده است. در پایان معاملات آخرین سه‌شنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد

هفته ابتدایی معاملات خرداد در حالی آغاز می‌شود که قیمت‌های روی تابلو‌های تالار شیشه‌ای به کف خود رسیده‌اند. از سوی دیگر واکنش سهامداران و اهالی تالار شیشه‌ای در معاملات روز سه‌شنبه، نشان داد بورس تا حد زیادی از ریسک تحولات اخیر عبور کرده است.
در پایان معاملات آخرین سه‌شنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد ۰.۰۸ درصدی، معادل هزار و ۵۸۴ واحد از ارتفاع این شاخص در سطح دو میلیون و ۱۱۴ هزار و ۱۴۴ واحدی قرار گرفت.

رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی خلاف جهت به ثبت رساند. شاخص هم‌وزن با افت ۰.۱۱ درصدی (معادل ۷۵۸ واحد) در پله ۶۹۳ هزار واحدی قرار گرفت.

معاملات بورس تهران در آینه آمار و ارقام

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ،    تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم) را در روز سه‌شنبه، هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان نشان می‌داد. این تابلو، حجم معاملات روز سه‌شنبه را هم ۴.۶ میلیارد برگه سهم ثبت کرد.

همچنین بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز از خروج سرمایه آن‌ها از بازار سهام حکایت دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز سه‌شنبه بورس از خروج ۱۹۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی پول حقیقی از سهام و حق تقدم خبر می‌دهد.

پیش بینی بورس شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳

اولین روز معاملاتی خرداد در حالی که بین تعطیلات قرار گرفته بود و به همین خاطر انتظارات به سمت‌وسوی منفی تمایل داشت، با قامت سبز نقشه بازار، به کار خود پایان داد.

رفتار بازار در روز سه‌شنبه یک خرداد، اولین واکنش سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به تحولات اخیر و جان باختن رئیس‌جمهور بود. در دقایق ابتدایی معاملات، بازار شروع منفی داشت. با فروکش کردن هیجانات، اما نقشه بازار با قالبی سبز همراه شد. واکنش مثبت بازار در پایان معاملات سه‌شنبه، تا حدود زیادی خیال سهامداران را بابت ریسک اخیر راحت کرده است.

در آستانه آغاز هفته ابتدایی خرداد، ریسک‌ها و تنش‌ها کاهش پیدا کرده است. کارشناسان معتقدند قیمت‌های روی تابلو در کف خود قرار گرفته‌اند. از این رو به نظر می‌رسد معاملات شنبه در فضای متعادل و مثبت پیش برود. همچنین در راستای پیش بینی بورس، می‌توان انتظار افزایش حجم و ارزش معاملات را داشت.

دست به دست شدن سهام و ورود سهامداران تازه‌نفس به بورس، باعث می‌شود راه بازار برای حداقل یک حرکت مثبت رو به بالا، هموارتر باشد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....