تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 21:43
کد خبر : 155782

مهندس پیری شهردار محمدیه :

۴۰ پروژه عمرانی؛ هدیه مدیریت شهری محمدیه به شهروندان

۴۰ پروژه عمرانی؛ هدیه مدیریت شهری محمدیه به شهروندان

محمدیه شهر تحول و امیدآفرینی با کوله باری از تجربه اقتصاددان قزوین :شهرهای دانسفهان، اقبالیه و تاکستان را که قدم بزنید آثاری از اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در زمان محمد پیری شهردار اسبق این شهرها را به وضوح مشاهده می‌کنید. حتی در تاکستان به او‌ مرد تغییر و تحول می گویند. با انتخاب

محمدیه شهر تحول و امیدآفرینی با کوله باری از تجربه

اقتصاددان قزوین :شهرهای دانسفهان، اقبالیه و تاکستان را که قدم بزنید آثاری از اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در زمان محمد پیری شهردار اسبق این شهرها را به وضوح مشاهده می‌کنید. حتی در تاکستان به او‌ مرد تغییر و تحول می گویند.

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه در دوره ششم مهندس پیری با کوله باری از تجربه سکاندار مدیریت شهری محمدیه شد و هم اکنون بعد از دو سال تعداد ۴۰ پروژه عمرانی در محمدیه و مهرگان استان قزوین را در راستای افزایش سرانه ها به مرحله عملیاتی درآورده تا به تعهد خود به شعار “محمدیه شهر تحول و امیدآفرینی” جامه عمل بپوشاند.

محمد پیری شهردار محمدیه در گفت وگو با خبرنگاران اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی و فرهنگی علی‌رغم شرایط اقتصادی موجود را نشانه عزم، تلاش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی مدیریت شهری دانست و گفت:
اجرا و بهره‌برداری بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و خدماتی باعث امیدافزایی بین مردم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:
از همان ابتدا تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره به دلیل مطالبات به‌ حق مردم و عدم آسیب به سرمایه مردم را در دستور کار قرار دادیم.

پیری تصریح کرد:
سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی، از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است که با دقت، سرعت و کیفیت همراه خواهد بود.

وی خدمتگزاری به شهروندان را فرصت مغتنمی دانست که باید در راستای امیدآفرینی، تلاش‌های شبانه‌روزی آنها تبیین و روشنگری شود و به اطلاع مردم برسد.

شهردار محمدیه اظهار کرد:
با توکل بر خداوند یکتا، تلاش و کوشش شبانه‌روزی و مدیریت جهادی و با تکیه بر شاخصه‌های امانت‌داری، صداقت و سلامت اداری توانسته ایم بالغ بر ۴۰ پروژه بزرگ و کوچک را با هدف توسعه و پیشرفت شهری، خدمت بهینه و رفاه شهروندان به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسانیم.

پیری با تأکید بر اینکه در این مدت با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات و پروژه‌های ارزنده و شایسته‌ای به مرحله اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد:
اجرای ۵۰ هزار تن روکش آسفالت، بازپیرایی مزار شهدای گمنام محمدیه، احداث ایستگاه دوم آتش نشانی در مهرگان،تسریع در اجرای پروژه پارک ۱۱ هکتاری شهر محمدیه، احداث پارکینگ درون شهری در مهرگان،احداث پارک ساحلی ۸ هکتاری و مسیر سلامت در مهرگان، ساخت بیش از ۱۱۰ تجاری( مجتمع تجاری) در پارکینگ مهرگان، بازپیرایی پارک ها، اجرای دیوارنگاره ها احداث پارک سوار در محمدیه، خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۷ دستگاه ون تاکسی، رایگان نمودن اتوبوس ها، احداث بلوار شهید بابایی، احداث میدان جمهوری و ده ها پروژه عمرانی دیگر نتیجه تلاش، پشتکار و همت مجموعه مدیریت شهری در این مدت بوده است.

شهردار محمدیه در ادامه از بازپیرایی المان طاووس و نورپردازی‌های سطح شهر، اجرای لوله گذاری انهار سطح شهر، محصور نمودن پارک ها‌ و محصور نمودن کانال آب مهرگان در راستای ارتقای کیفیت زندگی نیز خبر داد و گفت:
احداث دو چمن مصنوعی فوتبال در کمتر از ۶ ماه،احداث رختکن ورزشی و اصلاح هندسی معابر و طرح‌های متعدد ایمنی و ترافیکی در شهر با هدف روان‌سازی جریان ترافیک، تسهیل عبور و مرور، ایمن‌سازی معابر، سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان و بهبود کیفیت شهری از جمله پروژه‌های مهم دیگری بوده که در این دوره اجرا شده است.

وی از راه اندازی مجتمع تجاری بیتا کیش، هایپر و تالار شهرداری خبر داد و گفت:
راه اندازی پروژه های مذکور را در راستای توسعه درآمد پایدار دانست.

شهردار محمدیه با اشاره به پیگیری شورا و شهرداری جهت راه اندازی مجتمع تجاری تفریحی مروارید افزود:
این مطالبه به‌ حق شهروندان بالاخص مالکین و خریدارانی است که چندین سال در انتظار راه اندازی این مجتمع هستند و با برگزاری چندین جلسه با مدیران در صدد احیای مجتمع مذکور به جهت حل آن هستیم که به زودی خبرهای خوبی را به شهروندان خواهیم داد.

محمد پیری به پیگیری مدیریت شهری به جهت احداث ورودی از جاده قدیم به مناطق ۴ و ۵ محمدیه اشاره کرد و گفت: به جهت رونق کسب و کار و کاهش ورود به محمدیه از پل خلیج فارس بر اجرای این پروژه مصمم هستیم.

شهردار محمدیه خاطرنشان کرد:
امید که در مسیر شعار” محمدیه شهر تحول و امید آفرینی” موفق باشیم و این وعده ای است که با تلاش و پشتکار در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مهندس پیری در پایان از تمام کسانی که تاکنون، مدیریت شهری را در اجرای این پروژه ها یاری نموده اند، قدردانی کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....