تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 21:05
کد خبر : 162678

عیدعلی کریمی (فعال کارگری قزوین):

نرخ ارز و حقوق یک سال کارگران

نرخ ارز و حقوق یک سال کارگران

هنوز چند روز از سال جدید نگذشته نرخ ارز بالا رفته است؛ آنگاه حقوق یک سال کارگران سایر سطوح را فقط ۲۲ درصد افزایش داده‌اند. همان موقعی که از حضور آقای خدایی در جلسات تعیین مزد شورای عالی کار جلوگیری شد باید می‌فهمیدیم که خواب‌هایی برای ما دیده‌اند؛ در سالی که جهش تولید نام گرفته

هنوز چند روز از سال جدید نگذشته نرخ ارز بالا رفته است؛ آنگاه حقوق یک سال کارگران سایر سطوح را فقط ۲۲ درصد افزایش داده‌اند.

همان موقعی که از حضور آقای خدایی در جلسات تعیین مزد شورای عالی کار جلوگیری شد باید می‌فهمیدیم که خواب‌هایی برای ما دیده‌اند؛ در سالی که جهش تولید نام گرفته است آیا دولت می‌خواهد صدای اعتراضات جامعه کارگری را بشنود یا باز هم خیر؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از دسترنج‌نیوز ، در حال حاضر با شرایط کنونی ایجاد شده در کشور، نه تنها به رونق تولید و اغناء واحدهای صنعتی نخواهیم رسید، بلکه رغبت کارگران برای کار در این واحدها از بین رفته و به مرور زمان جای خود را به نیروی کار اتباع بیگانه خواهند داد.

️دولت باید در این خصوص دخالت کند؛ در این چند روز شروع سال جدید نرخ ارز بالا رفته و طبق پیش بینی خودشان، گران‌تر نیز خواهد شد؛ آنگاه افزایش یک سال حقوق نیروی کار جدید ۳۵ درصد و کارگران سایر سطوح فقط ۲۲ درصد؟!/

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....