تاریخ انتشار : جمعه 15 اردیبهشت 1402 - 21:18
کد خبر : 124734

خانه مطبوعات استقلال خود را از دست داده است

خانه مطبوعات استقلال خود را از دست داده است

مدیر مسئول دوهفته نامه خبر قزوین ضمن اعلام نارضایتی از عملکرد دوره چهارم خانه مطبوعات استان قزوین، گفت: متأسفانه خانه مطبوعات آزادی عمل و استقلال خود را از دست داده است. اقتصاددان :   آزاده رحمانی  با اشاره به عملکرد دوره چهارم خانه مطبوعات استان گفت: خانه مطبوعاتی که قرار بود مأمن خبرنگاران باشد، به محلی

مدیر مسئول دوهفته نامه خبر قزوین ضمن اعلام نارضایتی از عملکرد دوره چهارم خانه مطبوعات استان قزوین، گفت: متأسفانه خانه مطبوعات آزادی عمل و استقلال خود را از دست داده است.

اقتصاددان :   آزاده رحمانی  با اشاره به عملکرد دوره چهارم خانه مطبوعات استان گفت: خانه مطبوعاتی که قرار بود مأمن خبرنگاران باشد، به محلی برای پر کردن رزومه افراد برای پرتاب به سکوهای بالاتر شغلی شده است.

مدیر مسئول دوهفته نامه خبر قزوین ادامه داد: آنچه در انتخابات دوره چهارم خانه مطبوعات قزوین رقم خورد، حضور افرادی به‌ صورت تیمی با حمایت همه‌جانبه از سوی یک ارگان خاص برای کسب کرسی این جایگاه بود تا مسیر را به شکلی که خود می‌خواهند پیش ببرند.

رحمانی فعالیت خانه مطبوعات دوره چهارم را خالی از دستاورد خواند و افزود: در دوران کرونا شاهد بودیم خانه مطبوعات قزوین به تبعیت از پایتخت فقط به معرفی برخی خبرنگاران به بانک‌ها برای اخذ تسهیلاتی با مبالغ کم، بسنده کرد در حالیکه آن تسهیلات حتی هزینه دو دوره چاپ رسانه‌های مکتوب هم نمی‌شد و تنها کمک قابل قبولی که برای اینگونه رسانه‌ها رقم خورد از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وقت بود که مدتی سهمیه کاغذ و هزینه فیلم و زینک را پرداخت کرد.

این فعال رسانه‌ای استان قزوین با اشاره به مکاتبات اخیر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان با ادارت دولتی در خصوص حذف آگهی‌های برخی نشریات، از عدم واکنش خانه مطبوعات ابراز گله‌مندی کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد چند رسانه به جا مانده مکتوب استان که همواره به سختی چاپ می‌شدند را به زیر تیغ کشید و با ابلاغیه‌ای امکان دریافت آگهی از ادارات دولتی استان که تنها راه حیات نشریات مکتوب بود را غیرممکن کرد و خانه مطبوعات نسبت به این اقدام عجیب حتی یک واکنش نشان نداد.

رحمانی اظهار کرد: امیدواریم آن دسته افرادی که در انتخابات قبلی خانه مطبوعات استان شرکت کردند و  نگرش جامعه را به انتخابات عوض کردند، از دخالت‌های خود دست بکشند و از این پس در راستای اعتماد عمومی جامعه قدم بردارند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....