تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آذر 1400 - 20:11
کد خبر : 70072

پرداخت بهای بنزین مختل می‌شود؟

پرداخت بهای بنزین مختل می‌شود؟

رئیس صنف جایگاهداران خبر داد که پرداخت بهای بنزین در دو روز آینده با اختلال مواجه خواهد شد. رئیس صنف جایگاهداران گفت: پنج‌شنبه ۱۸ آذر (فردا) و جمعه ۱۹ آذر، کارت‌های چند بانک زیرمجموعه بانک سپه از قبیل قوامین، حکمت، مهراقتصاد و سپه با اختلال روبه‌رو خواهد بود و در جایگاه‌ها امکان پرداخت بهای بنزین

رئیس صنف جایگاهداران خبر داد که پرداخت بهای بنزین در دو روز آینده با اختلال مواجه خواهد شد.

رئیس صنف جایگاهداران گفت: پنج‌شنبه ۱۸ آذر (فردا) و جمعه ۱۹ آذر، کارت‌های چند بانک زیرمجموعه بانک سپه از قبیل قوامین، حکمت، مهراقتصاد و سپه با اختلال روبه‌رو خواهد بود و در جایگاه‌ها امکان پرداخت بهای بنزین با این کارت‌ها وجود نخواهد داشت.

پرداخت بنزین با کدام کارت‌ها امکان‌پذیر نیست؟

اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور با اشاره به اختلال در پرداخت بهای بنزین در جایگاه‌ها با کارت بانک سپه بیان کرد: با توجه به اطلاعیه‌های منتشر شده و هماهنگی‌های انجام شده، پنج‌شنبه ۱۸ آذر (فردا) و جمعه ۱۹ آذر، کارت‌های چند بانک زیرمجموعه بانک سپه از قبیل قوامین، حکمت، مهراقتصاد و سپه با اختلال روبه‌رو خواهد بود و در جایگاه‌های سوخت امکان پرداخت بهای سوخت با این کارت‌ها وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ازدحام و مشکل در پرداخت بها، از مردم خواهشمندم که طی دو روز پیش‌رو در جایگاه‌های سوخت از کارت دیگر بانک‌ها استفاده کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس،  قلیزاده گفت: مسئولان بانک سپه در تلاش هستند در روزهای آتی اختلال استفاده از این کارت‌ها را برطرف کرده تا مشکلی برای استفاده از این کارت‌ها برای پرداخت بهای بنزین در جایگاه‌ها وجود نداشته باشد.

همه درگاه‌های الکترونیکی و کارت بانک سپه به دلیل مهاجرت سیستمی این بانک به سامانه جامع بانکی بانک سپه، از روز پنج شنبه (۱۸ آذر ماه) تا جمعه (۱۹ آذر ماه) قطع و طی روزهای بعد از آن با اختلال احتمالی همراه خواهد بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....