تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 19:23
کد خبر : 165340

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهورتا اولتیماتوم سید محمد موحد به پیمانکار

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس جمهورتا  اولتیماتوم  سید محمد موحد به پیمانکار

معاون اجرایی رئیس جمهور عصر دوشنبه با استقبال مسولان استانی و شهرستانی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم وارد شهرستان کهگیلویه شد. مهندس محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در کهگیلویه در اولین برنامه خود با همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای

معاون اجرایی رئیس جمهور عصر دوشنبه با استقبال مسولان استانی و شهرستانی و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم وارد شهرستان کهگیلویه شد.
IMG 20240429 WA0028 اقتصاددان نوشته
مهندس محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در کهگیلویه در اولین برنامه خود با همراهی حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی و استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از پتروشیمی دهدشت بازدید و آخرین وضعیت این پروژه را بررسی نمود.
IMG 20240429 WA0023 اقتصاددان نوشته
معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از پتروشیمی دهدشت از تلاش برای رفع موانع و تامین اعتبار برای تکمیل این مجتمع بزرگ صنعتی خبر داد.

وی افزودن:نصب ۲ مخزن ۶۴ تنی، انجام ۶۰ هزار تن خاکبرداری و سه هزار و ۸۰۰ متر آرماتور بندی از بخش‌های مهم اجرا شده این طرح است.

معاون رئیس جمهور اشاره کرد:,۴۰ درصد محصول پتروشیمی دهدشت (پلی‌اتیلن سنگین که آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد) برای بازار داخل و ۶۰ درصد آن برای بازار‌های خارجی و ارزآوری برای کشور پیش بینی شده است.

IMG 20240429 WA0027 اقتصاددان نوشته
محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.ac6ab31a5c4f40528766a55a563f4e56 اقتصاددان نوشته

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز کرد: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

۲۰۲۴۰۴۲۹ ۱۷۱۰۴۱ اقتصاددان نوشته
سید محمد موحد نماینده مجلس کهگیلویه چرام بهمئی لنده در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: در مقابل هیچ سرمایه گذاری تعارف نداریم و هرجایی ببینیم مسیر درست نیست، آن پروژه از طرح های تعریف شده خارج می شود و تاکید ما بر پروژه های ثمر بخش برای مردم است.

وی ابراز داشت: باید دنبال کلنگ زنی طرح هایی باشیم که مردم ثمره آن را ببینند.

موحد با بیان اینکه دولت، دولت امید است، عنوان کرد: باید تعهدات عملیات اجرایی پالایشگاه از فردا آغاز شود.

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند تمام قد پای نظام هستند، گفت: انتظار می رود موانع توسعه برطرف و پیگیری برای تحقق سایر پروژه ها را نیز داشته باشیم.

خبرنگار:حجت همتی فر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....