تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 23:00
کد خبر : 165361

قابل توجه استاندار محترم لرستان ؟!؟

قابل توجه استاندار محترم لرستان ؟!؟

دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و متخصص امور برنامه و بودجه کشور و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : معمولا هر رئیس جمهور که تازه انتخاب می‌شود پس از مدتی به استان‌های کشور سفر می‌کند تا علاوه بر تقدیر و تشکر از مردم بخاطر حضور در انتخابات؛ با تشکیل جلسه شورای

دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و متخصص امور برنامه و بودجه کشور و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : معمولا هر رئیس جمهور که تازه انتخاب می‌شود پس از مدتی به استان‌های کشور سفر می‌کند تا علاوه بر تقدیر و تشکر از مردم بخاطر حضور در انتخابات؛ با تشکیل جلسه شورای اداری؛ مسائل و مشکلات عمده استان را مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار دهند. طبیعی است که قبل از چنین سفری؛ استانداران از کلیه فرمانداران تابعه خود می‌خواهند که ریز مسائل و مشکلات؛ طرح ها و پروژه ها ( مورد نیاز – در دست مطالعه – در حال ساخت با درصد پیشرفت فیزیکی و…) هر شهر و شهرستان را با مختصات و مشخصات مربوطه در جدولی خلاصه و آماده سازی نمایند.در جلسه مربوطه با حضور رئیس جمهور موارد بسیاری مورد تأیید و تصویب قرار می‌گیرند. در زمان ریاست جمهوری جناب آقای محمود احمدی‌نژاد ایشان حدود ۱۱۰ سفر استانی داشتند یعنی تقریبا هر استان را سه بار ایشان بازدید کرده اند که منحصر بفرد است با صدها مصوبه ریز و درشت و دقیقا تمام مسائل و مشکلات هر استان احصاء شده بود که می‌بایست هر کدام به سرانجام مشخصی می‌رسیدند. حداقل انتظار این بود که پس از اتمام ریاست جمهوری جناب آقای احمدی نژاد؛ هشت سال دولت جناب آقای حسن روحانی و حدود سه سال ریاست جمهوری جناب آقای ابراهیم رئیسی در مجموع یازده سال اخیر؛ تمام آن مسائل و مشکلات ریز و درشت که زمان آقای احمدی نژاد به ریز استخراج و احصاء شده بود توسط این دو دولت اخیر و در این یازده ساله کاملا رفع و رجوع و برطرف می‌شدند و شاهد اقتصادی گل و بلبل می‌بودیم؟!؟
اما واقعا علت عدم تحقق چیست؟ آیا دولت نهم و دهم فهم دقیق و درستی از مسائل و مشکلات نداشت یا آمارها و یافته ها غلط بود یا دولت یازدهم و دوازدهم و سیزدهم ناتوان در رفع مشکلات بوده و هستند؟
اکنون که استان لرستان صاحب استاندار جدید شده است آیا چه باید کرد؟ اولویت‌های ایشان چیست و چه درکی از نظام مسائل و مشکلات لرستان دارند؟ آیا جناب آقای ابوطالب شفقت می‌خواهد چرخ را دوباره اختراع کند یا باید با چشم باز و در زمان کوتاه باقیمانده از عمر کاری دولت سیزدهم مبتنی بر عقلانیت و بدور از هرگونه شعار زدگی و سیاسی کاری و هیجان کاذب ؛ کاری کند کارستان. این گوی و این میدان.
دهم اردیبهشت ۱۴۰۳

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....