تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردین 1401 - 19:38
کد خبر : 84194

طرح موسوم به «صیانت» به صحن علنی بازگردانده می‌شود

طرح موسوم به «صیانت» به صحن علنی بازگردانده می‌شود

وکلای ملت با درخواست جمعی از نمایندگان برای لغو بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند. اقتصاددان: «احمدحسین فلاحی» نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، از تصمیم مجلس برای بازگرداندن طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت به صحن مجلس خبر داد.

وکلای ملت با درخواست جمعی از نمایندگان برای لغو بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.

اقتصاددان: «احمدحسین فلاحی» نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی، از تصمیم مجلس برای بازگرداندن طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت به صحن مجلس خبر داد.

به گفته فلاحی، بر اساس رأی‌گیری استمزاجی که در نشست غیرعلنی صبح امروز مجلس انجام شد، نمایندگان با ۱۲۰ رأی موافق و ۱۰۹ رأی مخالف و حدود ۹ رأی ممتنع، با درخواست جمعی از نمایندگان برای لغو بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.

بر این اساس، در صورتی که در جلسه علنی مجلس نیز نمایندگان به بازگرداندن طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی به صحن رای مثبت دهند، طرح مذکور در نوبت بررسی عادی در صحن قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....