تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 17:37
کد خبر : 112042

خبر مهم شرکت ملی گاز درباره قطعی گاز در برخی شهرها

خبر مهم شرکت ملی گاز درباره قطعی گاز در برخی شهرها

رئیس مرکز راهبری شرکت ملی گاز ایران گفت: افزایش مصرف موجب شده در برخی شهر ها و اصطلاحا سرشاخه‌ها شاهد افت فشار باشیم، در برخی شهرها قطع گاز مقطعی هم داشتیم. اقتصاددان: کوشکی در گفت و گویی تلویزیونی، با بیان اینکه از اواسط هفته گذشته شاهد ورود اوج سرما به کشور بودیم، اظهار کرد: این

رئیس مرکز راهبری شرکت ملی گاز ایران گفت: افزایش مصرف موجب شده در برخی شهر ها و اصطلاحا سرشاخه‌ها شاهد افت فشار باشیم، در برخی شهرها قطع گاز مقطعی هم داشتیم.

اقتصاددان: کوشکی در گفت و گویی تلویزیونی، با بیان اینکه از اواسط هفته گذشته شاهد ورود اوج سرما به کشور بودیم، اظهار کرد: این گستردگی سرما در کشور باعث شد که طی روزهای گذشته موازنه تولید و مصرف به خصوص در استان های شمالی و شمال شرق کشور که سرمای بی سابقه ای داشتند منفی باشد، به گونه ای که در برخی شهرهای استان دما به منفی ۲۸ درجه نیز رسید.

وی افزود: حداکثر انتقال گاز را به شبکه شمال شرق کشور داشتیم، جریان گاز همچنان برقرار است، با حداکثر ظرفیت ایستگاه ها و خطوط انتقال گازرسانی انجام می شود، جریان گاز به آن سمت قطع نشده است.

به گفته رئیس مرکز راهبری شرکت ملی گاز ایران هنوطنان می توانند با مدیریت و کاهش مصرف گاز کمک رسان باشند تا شاهد قطعی گسترده تری در این استان ها نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....