تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 21:41
کد خبر : 162813

برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور

برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور

  اقتصاددان : مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار شد. راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از حدود ساعت ۹ صبح با شعار «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد. در تهران، حرکت راهپیمایان از ۱۰ مسیر اعلام‌شده به سوی

  اقتصاددان : مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور برگزار شد. راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان از حدود ساعت ۹ صبح با شعار «روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» در سراسر کشور برگزار شد.

در تهران، حرکت راهپیمایان از ۱۰ مسیر اعلام‌شده به سوی دانشگاه تهران است و از میدان فردوسی نیز پیکرهای شهدای عملیات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه تشییع می‌شوند.

سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس روز چهارشنبه گفت امسال به معنای واقعی کلمه، روز قدس، جهانی است و این به برکت استقامت و تدبیر جریان مقاومت و مردم فلسطین است.

چراغ اول را روستاها روشن کردند!
مشاهدات اولیه خبرنگاران نیز نشان می‌دهد که در پی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، روز جهانی قدس در ایران رنگ و بویی متفاوت از سالهای قبل خواهد داشت؛ همچنانکه در ساعات اولیه صبح -یعنی قبل از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی- مردم منطقه عشایری گزخت در خراسان جنوبی حضور پرشوری را در قاب تلویزیون از خود به نمایش گذاشتند.

تشییع پیکر شهدای جنایت اسرائیل در کنسولگری ایران در سوریه
در ابتدای راهپیمایی امروز، مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در میدان فردوسی تهران برگزار شد.

 

 

وزیر ارشاد

محمد مخبر

آذری جهرمی

محسنی اژه ای

محسن رضایی

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....