تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 21:09
کد خبر : 134584

ارسالِ پیامکِ واریزِ پول به حسابِ برخی از معلولان

ارسالِ پیامکِ واریزِ پول به حسابِ برخی از معلولان

یک فعال حقوق معلولان گفت: پیامک‌ها حاکی از واریز مبالغی تحت عنوان «کمکهای موردی» از چند صد هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است که به نام مددجویان و در سامانه ثبت شده اما در واقع به کام دیگران است.  بهروز مروتی (فعال حقوق معلولان) ، از ارسال پیامکِ واریزِ مبلغ به حساب مددجویان خبر

یک فعال حقوق معلولان گفت: پیامک‌ها حاکی از واریز مبالغی تحت عنوان «کمکهای موردی» از چند صد هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است که به نام مددجویان و در سامانه ثبت شده اما در واقع به کام دیگران است.

 بهروز مروتی (فعال حقوق معلولان) ، از ارسال پیامکِ واریزِ مبلغ به حساب مددجویان خبر داد و گفت: این پیامک‌ها در حالی ارسال شده که در واقعیت هیچ پولی به حساب افراد دارای معلولیت واریز نشده است.

مروتی با ارسال تصاویری از این پیامک‌ها گفت: پیامک‌ها حاکی از واریز مبالغی تحت عنوان «کمکهای موردی» از چند صد هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان است که به نام مددجویان و در سامانه ثبت شده اما در واقع به کام دیگران است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایلنا،  وی بیان کرد: این موضوع را سال گذشته از بهزیستی پیگیری کردیم اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. مشخص نیست این پول‌ها در واقع به حسابِ چه کسانی واریز می‌‎شود.

مروتی گفت: بیش از یک میلیون معلولِ مستمری بگیر داریم و واریز این ارقام نشان می‌دهد، رقم کلانی به اسم معلولان به حسابِ دیگران واریز می‌شود و بهزیستی هم حاضر به پاسخگویی در این خصوص نیست.

معلولان 1

معلولان 2

معلولان 3

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....