تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 20:49
کد خبر : 165246

فرهنگیان صاحب خانه می‌شوند؟

فرهنگیان صاحب خانه می‌شوند؟

اقتصاددان :  سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مسکن فرهنگیان از چند مسیر دنبال می‌شود. یک بخش در بخش ثبت‌نام مسکن ملی بوده است که با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شده و معلمانی که برگه سبز دارند و حائز شرایط بوده‌اند در اولویت قرار ‌می‌گیرند. نشست خبری علی فرهادی، صبح امروز، یک‌شنبه ۹

اقتصاددان :  سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: مسکن فرهنگیان از چند مسیر دنبال می‌شود. یک بخش در بخش ثبت‌نام مسکن ملی بوده است که با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شده و معلمانی که برگه سبز دارند و حائز شرایط بوده‌اند در اولویت قرار ‌می‌گیرند.

نشست خبری علی فرهادی، صبح امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اهالی رسانه در کانون پرورش فکری برگزار شد.

فرهادی در ابتدای این نشست فرهادی با بیان اینکه نزدیک به ۱۶ میلیون دانش‌آموز و اولیا آن‌ها توسط اخبار شما اهالی رسانه تغذیه می‌شوند گفت: وزیر آموزش و پرورش همواره بر اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح تاکید دارد.

وی با بیان اینکه معلمی ردای مقدسیست، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت و ادامه داد: اعتماد عمومی به تحصیل و نظام تعلیم و تربیت توسط معلمان شکل می‌گیرد و این مهم را باید ارج نهاد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نحوه شناسایی معلمان نمونه کشور بر اساس کاندیداتوری معلمان نیست و انتخاب معلم نمونه بر اساس ارزیابی‌هایی که در چند سطح مختلف از میان همکاران، دانش‌آموزان و اولیا انجام شده، صورت می‌گیرد.

وی گفت: خلاقیت، نوآوری و ارزش‌سالاری را در هدف گذاری انتخاب معلمان نمونه در نظر داریم و سعی می‌کنیم تا این خصایص نیکو را به عنوان الگو به‌ جامعه انتقال دهیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....