گام مشترک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگیهای سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینهها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگیها و بهبود سطح پاسخگویی در آیندهای نزدیک خبر داد. اقتصاددان: محمدعلی تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور گفت: با توجه به سیاستهای دولت سیزدهم در
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ادغام برخی نمایندگیهای سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینهها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگیها و بهبود سطح پاسخگویی در آیندهای نزدیک خبر داد.
اقتصاددان: محمدعلی تیموری با اشاره به اتحاد استراتژیک دو خودروساز بزرگ کشور گفت: با توجه به سیاستهای دولت سیزدهم در خصوص تولید خودروهای اقتصادی، اتحاد استراتژیک شرکتهای سایپا و ایرانخودرو شکل گرفت و نتیجه آن رونمایی از اولین خودروی اقتصادی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تهران بود.
او افزود: اولین گام در عملیاتی شدن اتحاد استراتژیک سایپا و ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش دو خودروساز ادغام برخی نمایندگیهای سایپا و ایرانخودرو به منظور کاهش هزینهها، بالابردن کیفیت خدمات پس از فروش، تسهیل دسترسی مشتریان به نمایندگیها و بهبود سطح پاسخگویی خواهد بود.
مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خدمات پس از فروش و تامین به موقع و درست قطعات از سوی شبکه خدمات پس از فروش، از موضوعاتی است که با جدیت دنبال میشود و با ادغام حوزه خدمات پس از فروش سایپا و ایرانخودرو مطمئناً سطح خدمات و رضایتمندی مشتریان افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص عرضه لوازم یدکی در نمایندگیهای سایپا گفت: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از ۳۰۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این لوازم بر اساس استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است لذا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
/پ
برچسب ها :ایران خودرو ، سایپا ، محمدعلی تیموری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰