تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 16:31
کد خبر : 160642

گواهی پایان دوره های مقدماتی شاهنامه پژوهی

گواهی پایان دوره های مقدماتی شاهنامه پژوهی

اقتصاددان : موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم به شماره ثبت رسمی ۳۲۶۰۱ به افرادی که در این موسسه و زیر نظر استاد دکتر محمد رسولی ( شاهنامه شناس و تاریخ دان) دوره های مقدماتی شاهنامه پژوهی را با موفقیت طی کنند، گواهی پایان دوره اعطا می کند. از جمله شرایط دریافت این گواهی، طی دوره

اقتصاددان : موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم به شماره ثبت رسمی ۳۲۶۰۱ به افرادی که در این موسسه و زیر نظر استاد دکتر محمد رسولی ( شاهنامه شناس و تاریخ دان) دوره های مقدماتی شاهنامه پژوهی را با موفقیت طی کنند، گواهی پایان دوره اعطا می کند.

از جمله شرایط دریافت این گواهی، طی دوره ی فشرده ی سه ماهه می باشد. معمولا در این دوره ها کتاب « نگاهی نو به شاهنامه» تالیف استاد دکتر محمد رسولی تدریس می شود. پس از طی این دوره، دید و نگرش هنرجو به شاهنامه تغییر می کند و نگاه علمی به شاهنامه پبدا می کند.
به گفته ی افرادی که در این دوره ها شرکت کرده اند « دکتر رسولی کلید های رازگشایی از شاهنامه و علم درک درست شاهنامه را در این دوره های کوتاه در اختیار هنرجویان قرار می دهد».
از جمله شرایط ثبت نام در این دوره ها« داشتن دست کم مدرک کارشناسی از یکی از دانشگاههای کشور، روحیه ی یادگیری و جدیت در انجام تمرین ها و تکالیف و مهر به کشور عزیزمان ایران » است.
دوره های مقدماتی شاهنامه پژوهی به صورت برخط( آنلاین، مجازی) و حضوری می باشد.
علاقمندان به شماره ۰۹۱۰۲۲۲۱۴۰۹ پبام بدهند.

همچنین موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم آماده ی پاسخگویی به پرسش های شاهنامه ای هم میهنان از سراسر جهان است. هر کس می تواند مطلب خود را از طریق ایتا، بله,سروش، تلگرام و سایر برنامه ها به خط ۰۹۱۰۲۲۲۱۴۰۹ ارسال و پرسش شاهنامه ای خود را مطرح کند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....