تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 21:18
کد خبر : 163823

لاپید: بازدارندگی نداریم

گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم

گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم

اقتصاددان : رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، اقدامات کابینه حاکم را عامل از بین‌رفتن بازدارندگی این رژیم در مقابل ایران و محور مقاومت ارزیابی‌کرد. به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «یائیر لاپید» در یک نشست خبری اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» و کابینه اش به یک تهدید علیه موجودیت اسرائیل تبدیل شده‌اند. وی

اقتصاددان : رهبر ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، اقدامات کابینه حاکم را عامل از بین‌رفتن بازدارندگی این رژیم در مقابل ایران و محور مقاومت ارزیابی‌کرد. به گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «یائیر لاپید» در یک نشست خبری اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» و کابینه اش به یک تهدید علیه موجودیت اسرائیل تبدیل شده‌اند.

وی با اعلام این موضوع که اقدامات کابینه نتانیاهو، بازدارندگی رژیم اسرائیل را از بین برده است، گفت: دوستان و دشمنان اسرائیل، این کابینه را ضعیف می‌بینند.

این مقام صهیونیست با اشاره به سفر هفته گذشته خود به آمریکا گفت: من هفته قبل با مقامات ارشد دولت آمریکا در واشنگتن دیدار کردم. آنها از میزان بی مسئولیتی و سوءمدیریت کابینه نتانیاهو متعجب بودند.

لاپید، آمریکا را کماکان متعهد به تامین امنیت رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد و گفت: نتانیاهو به امنیت ما اهمیت نمی‌دهد و خرابه‌های شهرک‌های نزدیک مرز غزه، خشونت‌های کنترل نشده (صهیونیست های) افراطی و از بین رفتن بازدارندگی اسرائیل موید این موضوع است.

وی خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام کنست در سرزمین‌های اشغالی شد و گفت: اگر به موقع، از شر کابینه نتانیاهو خلاص نشیم، نابودی ما را به همراه خواهد داشت.

«تالی گاتلیب» عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب حاکم نیز درباره پاسخ موشکی و پهپادی ایران به حمله این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق گفت: به «اسرائیل» توهین شد و سیلی محکمی خوردیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....