تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آبان 1401 - 21:55
کد خبر : 105887

کسادی بازار خودروهای صفر + جدول قیمت

کسادی بازار خودروهای صفر + جدول قیمت

امروز ۸ آبان ۱۴۰۱ بازار پرتیراژهای ایران خودرو روز آرامی را پشت سرگذاشتند و ۶ محصول پرطرفدار این شرکت بدون تغییر راهی بازار شدند. اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که این روزها بازار خودروهای صفر از رونق افتاده و خودروهای کارکرده بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند. به گفته فعالان بازار

امروز ۸ آبان ۱۴۰۱ بازار پرتیراژهای ایران خودرو روز آرامی را پشت سرگذاشتند و ۶ محصول پرطرفدار این شرکت بدون تغییر راهی بازار شدند.

اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که این روزها بازار خودروهای صفر از رونق افتاده و خودروهای کارکرده بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند. به گفته فعالان بازار خریداران خودروهای صفر فقط در موارد خاص به طور مثال عرضه در بورس صورت می گیرد و در سایر موارد خریداران به خرید خودروهای کارکرده بسنده کرده اند.

فعالان بازار به این نکته نیز اشاره می کنند که نامشخص بودن وضعیت بازار خودرو موجب شده تا خریداران از این بازار فاصله گیرند. با توجه به این شرایط امروز و در حالی که برخی از خودروهای پرتیراژ ایران خودرو روز گذشته رشد قیمت داشتند امروز شاهد ثبات قیمت در این بازار بوده ایم.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز ۳۴۶ میلیون تومانی شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و ۹۵۲ میلیون تومانی باقی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» هم امروز ثبات قیمت داشت و در بازار۴۴۰ میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط «دنامعمولی» در بازار ۴۱۱ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر ۵۲۵ میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار رشد یک میلیونی در بازار داشت و ۴۱۲ میلیون تومان دست به دست شد.

 کسادی بازار خودروهای صفر + جدول قیمت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....