تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 15:19
کد خبر : 163687

کدام کشورها حریم هوایی خود را باز کردند؟

کدام کشورها حریم هوایی خود را باز کردند؟

پس از آنکه برخی کشورهای عربی منطقه در سایه تحولات اقدام به بستن موقت حریم هوایی خود کردند، منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از بازگشایی حریم هوایی این کشورها خبر دادند. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، تلویزیون اردن در این باره گزارش داد که حریم هوایی این کشور بر روی پرواز هواپیماها باز شده

پس از آنکه برخی کشورهای عربی منطقه در سایه تحولات اقدام به بستن موقت حریم هوایی خود کردند، منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از بازگشایی حریم هوایی این کشورها خبر دادند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، تلویزیون اردن در این باره گزارش داد که حریم هوایی این کشور بر روی پرواز هواپیماها باز شده است. خبرگزاری رسمی عراق هم از بازگشایی حریم هوایی این کشور خبر داده است.

همزمان با اعلام حملات ایران به مواضعی در سرزمین‌های اشغالی، کشورهای عربی از جمله لبنان، سوریه، عراق و اردن از بستن حریم هوایی خود خبر دادند.

رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد پس از هفت ساعت، حریم هوایی اراضی اشغالی برای پرواز هواپیماها باز شده است. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که فرودگاه «بن گوریون» فعالیت خود را از سر گرفته است.

روابط عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از مسئولان صهیونیست اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....