تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 23:56
کد خبر : 127446

پرسپولیس۲ استقلال ۱ ،برخی حواشی دربی ۱۰۱

پرسپولیس۲ استقلال ۱ ،برخی حواشی  دربی ۱۰۱

آتش ساپینتو علیه بیرانوند زبانه کشید! پرسپولیس برنده میدان بود اقتصاددان : برخی اتفاقات حاشیه ای دربی ۱۰۱ میان پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی را در این گزارش بخوانید. امشب دهم خرداد۱۴۰۲ ساعت ۱۹.۴۵.دقیقه تیم های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که حواشی مهم این بازی را

آتش ساپینتو علیه بیرانوند زبانه کشید!

پرسپولیس برنده میدان بود

اقتصاددان : برخی اتفاقات حاشیه ای دربی ۱۰۱ میان پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی را در این گزارش بخوانید.
امشب دهم خرداد۱۴۰۲ ساعت ۱۹.۴۵.دقیقه تیم های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی به مصاف هم رفتند که حواشی مهم این بازی را در ادامه می خوانید.

ارسلان مطهری در دقیقه ۳۲ مسابقه به دلیل مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد. او بعد از تعویض ، با چشمانی اشکبار در آغوش ساپینتو قرار گرفت.
در دقیقه ۲۵ بازی در حالی که استقلال از سمت چپ زمین مشغول حمله به سمت دروازه پرسپولیس بود، پرتاب بطری آب این بار از سوی هواداران سرخپوش اتفاق افتاد. دقایقی بعد ساپینتو با اشکان خورشیدی به صحبت پرداخت. سرمربی پرشور (پرتغالی) استقلال از داور مسابقه درخواست کرد که به این مسئله توجه داشته باشد.

در دقیقه ۱۸ بازی پرسپولیسی‌ها ضربه کرنر به دست آوردند، اما به دلیل پرتاب بطری از سوی هواداران استقلال، اشکان خورشیدی برای دقایقی بازی را متوقف کرد.
با توجه به صحبت های ساپینتو در نشست خبری قبل از بازی مبنی براینکه امیدوار است هواداران استقلال حرکت بیرانوند در دربی ۱۰۰ را فراموش نکنند، در زمان گرم کردن شعارهای زیادی علیه وی داده شد بیرانوند با اشاره دست خواهان بالاتر بردن صدای ناسزاها علیه خودش شد .
این مسابقه با استقبال پُرشور هواداران دو تیم و گاها رفتارهای خاص همراه بوده و در فاصله یک ساعت و ۱۵ دقیقه تا شروع مسابقه، ظرفیت استادیوم آزادی تکمیل شده است.

بیرون از ورزشگاه، مأموران به شدت در حال کنترل شرایط برای جلوگیری از بازار سیاه بلیت‌فروشی و برقراری نظم هستند. تعدادی از هواداران دو تیم مدعی بودند بلیت‌های خریداری شده انان جعلی بوده و مجدد بلیط از دستفروشان را با نرخ بالایی (ششصد تا دو میلیون تومان) خریده‌اند. در واقع بازار سیاه بلیت فروشی کمافی السابق این بار نیز دیده می‌شود و جای تعجب است که با وجود چنین مبالغ سنگین رانتی پول ساپینتو مربی پرتغالی استقلال پس از ۷ماه پرداخت نشده است ؟
سکوهایی که در دست تعمیر هستند، نمای زشتی به ورزشگاه آزادی داده‌اند.

در فاصله کمتر از ۲ ساعت تا آغاز بازی، بیش از ۳۵ هزار نفر در ورزشگاه و اطراف آن حضور دارند و همچنان به تعداد آنها افزوده می‌شود. این در حالی است که گفته شده بود تنها ۳۵ هزار بلیت برای این بازی در نظر گرفته شده است. سکوهای استقلالی در ورزشگاه آزادی هم تکمیل شد.

هوادارانی که روبه‌روی جایگاه نشسته‌اند با پرتاب اشیا و ناسزاگویی از یکدیگر استقبال کردند! پرتاب اشیا به حدی بود که مأموران هم زیر باران بطری…و اشیا دچار مشکل شدند. این در حالی است که دو سکوی خالی میان تماشاگران گذاشته شده است.

باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزد و اجازه نصب تابلوهای تبلیغاتی را نمی‌دهد.

بیرون از ورزشگاه تماشاگران زیادی حضور دارند که بیشتر آنها بلیت ندارند. مأموران و مسئولان ورزشگاه آزادی با بلندگو از هواداران می‌خواهند بدون بلیت تجمع نکنند.
هواداران استقلال به واسطه رفتار علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در دربی گذشته علیه او شعار دادند. هواداران پرسپولیس نیز به تلافی ضمن تشویق دروازه‌بان تیم‌شان به تشویق عیسی آل‌کثیر مهاجم سرخپوشان و زننده تک گل دربی گذشته پرداختند.
پرتاب نارنجک میان هواداران استقلال و انفجار آن مصدومیت چندین نفر را در پی داشت .
و سرانجا پس از گل استقلال در دقیقه ۱۰۰بازی مساوی به وقت اضافه جدید رسید برای کسب نتیجه برد یا باخت رسید با اعتراض ساپینتو به رفتارهای داوری و … وی از زمین مسابقه اخراج شد ‌در یک رفتار ضعیف از سوی دروازه بان استقلال گل دوم پرسپولیس به ثمر رسید و در نهایت سرخپوستان توانستند جام حذفی را بالای سر ببرند
مربی گری بی نظیر ساپینتو( تا لحظه حضور در کنار بازیکنان )دروازه بانی قوی وکم نظیر بیرانوند ، پرتاب اشیا ، نورلیزر و شعارها ، پرتاب و انفجار بمب دست ساز میان طرفداران استقلال ، شادی هواداران تیم پیروز و غیره از دیگر ویژگی های بارز مسابقه امشب بود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....