تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 20:23
کد خبر : 139928

وقتی همه خوابیم…

وقتی همه خوابیم…

اقتصاددان :  همزمان با حضور کریستیانو رونالدو ستاره جهان فوتبال در هتل اسپیناس تهران، چند خیابان آن طرف‌تر در هتل هما همایشی با حضور ستاره های صنعت ایران در حال برگزاری بود. همایش «تاب آوری صنعت فولاد ایران»، که قرار بوده پیشران اقتصاد غیرنفتی باشد اما در اثر سیاستگذاری‌های ناهماهنگ نفسش به شماره افتاده است.

اقتصاددان :  همزمان با حضور کریستیانو رونالدو ستاره جهان فوتبال در هتل اسپیناس تهران، چند خیابان آن طرف‌تر در هتل هما همایشی با حضور ستاره های صنعت ایران در حال برگزاری بود.
همایش «تاب آوری صنعت فولاد ایران»، که قرار بوده پیشران اقتصاد غیرنفتی باشد اما در اثر سیاستگذاری‌های ناهماهنگ نفسش به شماره افتاده است.
آنچه در تصویر بالا می‌بینید صفحه نخست چند نمونه از روزنامه‌های تخصصی حوزه اقتصاد و صنعت کشور است که امروز منتشر شده و ترجیح داده‌اند به جای پرداختن به رویدادی که مهمترین، حیاتی ترین و جدی ترین حرف‌های صنعت فولاد را زده است، به حضور یک فوتبالیست در ایران و تحلیل‌ آن بپردازند.
این موضوع نمونه‌ای از کل تفکر حاکم بر دغدغه‌های ما در ایران است، اسفناک آنکه رسانه ها باید حداقل یک گام از جامعه خود فراتر، آگاه‌تر و هوشمندتر باشند اما دریغ!

پی نوشت: موضوع همایشی که دیروز برگزار شد، «تاب آوری» بود. این یعنی برای صنعت فولاد ما کارد به استخوان رسیده است. صنعتی که این روزها متهم است به اینکه چرا سودآوری داشته! صنعتی که اگر فلج شد، از خودروسازی تا کنسروسازی در صنایع ما فلج می‌شود؛ ارز آوری و عِرض‌آوری صنعت به باد می‌رود.

(نام روزنامه‌ها عامدانه و به علت رعایت اخلاق حرفه‌ای در تصویر حذف شده است)

توصیه شده از طرف دکتر بهمن آرمان

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....