تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 19:27
کد خبر : 136632

وزیر نفت تأکید کرد قیمت بنزین تغییر نمی‌کند

وزیر نفت تأکید کرد قیمت بنزین تغییر نمی‌کند

اقتصاددان :  دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی دولت مردمی باید از جنس مفاهمه باشد و نسبت به اقناع افکار عمومی اقدام  کند، گفت: جواد اوجی وزیر نفت هم امروز در جلسه‌ای اعلام کرد که برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. احسان صالحی روز دوشنبه در سلسله نشست‌های تخصصی هجدهمین جشنواره

اقتصاددان :  دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی دولت مردمی باید از جنس مفاهمه باشد و نسبت به اقناع افکار عمومی اقدام  کند، گفت: جواد اوجی وزیر نفت هم امروز در جلسه‌ای اعلام کرد که برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم.

احسان صالحی روز دوشنبه در سلسله نشست‌های تخصصی هجدهمین جشنواره شهید رجایی با موضوع بررسی دستگاه‌های اجرایی از نظر اطلاع رسانی که با حضور علی نادری و محمدحسین ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: ارتباطات چهره به چهره جزو برنامه‌های دولت مردمی بوده و وارد سنجه‌ها و ارزیابی‌های ما از دستگاه‌های اجرایی شده است.

وی ادامه داد: میزان ارتباط دستگاه‌ها با گروه‌های مورد احترام جامعه مانند خانواده شهدا و پیشکسوتان، برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت به منظور آشنایی گروه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی که بیشترین گروه‌های مورد هجمه رسانه‌ای هستند و پیشرفت‌های دولت از دیگر سنجه‌های دولت در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت از دیگر سنجه‌های بررسی دستگاه‌های اجرایی در جشنواره شهید رجایی از نظر اطلاع رسانی را ایجاد زیرساخت‌های خدمات الکترونیک و میزان پاسخگویی برخط دستگاه‌ها عنوان و اظهار کرد: امسال برای نخستین بار ارزیابی‌ها در پنج مرحله اجرا می‌شود به این نحو که ابتدا در استان بررسی شده و سپس صحت سنجی داده‌ها و داشتن مابه‌ازای خروجی در برابر ادعاها، ترخیص و امتیاز دهی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گفته صالحی، امسال علاوه بر انتخاب دستگاه برتر از نظر اطلاع رسانی در جشنواره شهید رجایی که از رئیس جمهور جایزه خود را دریافت می‌کند در هر استان هم یک دستگاه برتر معرفی می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزان رضایت مردم نیز در تشخیص‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی اثرگذار است، گفت: شاخص‌های رضایت سنجی مردم را سازمان اداری و استخدامی لحاظ می‌کند، اما در حوزه‌های اطلاع رسانی و ارتباط با مردم، این شورای اطلاع رسانی دولت است که اقدامات صورت گرفته را بررسی خواهد کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: اطلاع رسانی به همه بخش‌های دستگاه‌های اجرایی مربوط می‌شود و صرفاً محدود به روابط عمومی هر دستگاه نیست.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....