تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 21:57
کد خبر : 154213

انتقام شبانه سپاه از تروریست‌ها

موشک‌باران مقر عاملان حملات تروریستی کرمان و راسک

موشک‌باران مقر عاملان حملات تروریستی کرمان و راسک

  اقتصاددان :  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از حمله موشکی به محل تجمع گروهک‌های تروریستی در منطقه و همچنین مقر جاسوسی موساد در اربیل خبر داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات اولیه بامداد در اطلاعیه‌هایی از انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل و محل تجمع گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در منطقه

  اقتصاددان :  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌های جداگانه‌ای از حمله موشکی به محل تجمع گروهک‌های تروریستی در منطقه و همچنین مقر جاسوسی موساد در اربیل خبر داد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعات اولیه بامداد در اطلاعیه‌هایی از انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل و محل تجمع گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

در متن اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران آمده است: «به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضدایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه‌شب امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.»

طبق گفته سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، در این حملات، ۴ فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به سمت گروه تکفیری در ادلب سوریه شلیک شد و از کرمانشاه نیز ۴ فروند و ۷ فروند هم از آذربایجان شرقی مقر وابسته به صهیونیست‌ها را هدف گرفت. نزدیک ۹ فروند دیگر هم گروه دوم تکفیری‌ها و داعش را مورد اصابت قرار داد.

سپاه پاسداران دقایقی بعد در اطلاعیه دوم خود اعلام کرد: سپاه در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آنها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آنها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند. سایر اهداف منهدم‌شده اعلام خواهد شد.

سپاه پاسداران همچنین در اطلاعیه شماره ۳ خود از موشک‌باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
“إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ”
ملت عزیز و شریف ایران اسلامی-امت بزرگ اسلام
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود. این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است. به ملت عزیزمان اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان ادامه خواهد یافت.
“وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ”

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۴ خود که ساعاتی پس از حمله منتشر شد، جزئیات دیگری از عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع تروریست‌ها در مناطقی از سوریه را منتشر کرد. متن این اطلاعیه به این شرح است: ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی به فضل الهی و با استمداد از ارواح طیبه شهدای گرانقدر و مظلوم جنایات اخیر تروریستی در میهن اسلامی بویژه در کرمان دیار کریمان و زادگاه شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی؛ با اشراف همه جانبه اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه بر مراکز جاسوسی دشمن و تحرکات و محل استقرار و اجتماع تروریست‌های جنایتکار، فرزندان مومن، انقلابی و غیرتمند ایران عزیز در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه شب گذشته (سه‌شنبه) عملیات موشکی علیه مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق و محل تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با اقدامات تروریستی در کشور به ویژه گروهک تروریستی داعش را با موفقیت کامل انجام دادند. طی این عملیات  اهداف مورد نظر با ۲۴ فروند انواع موشک بالستیک به شرح زیر مورد اصابت دقیق و انهدام قرار گرفت:
– تعداد ۴ فروند موشک خیبرشکن از خوزستان به مقر گروهک تکفیری داعش در منطقه ادلب سوریه.
– تعداد ۴ فروند موشک از غرب و نیز تعداد ۷ فروند موشک دیگر از شمال غرب کشور به مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق.
– تعداد ۹ فروند انواع موشک به محل‌های استقرار سایر گروهک‌های تروریستی در دیگر مناطق سرزمین‌های اشغالی سوریه.

همچنین، رسانه‌های عربی از جمله المیادین گزارش دادند که اردوگاه‌های آموزشی و ستاد پشتیبانی لجستیکی گروهک تروریستی «هیأت تحریر الشام» و مقر اصلی «حزب ترکستان» نیز در حملات موشکی بامداد سه‌شنبه‌ی سپاه به سوریه منهدم شده‌اند.

تامین‌کننده نفت اسرائیل در حمله موشکی سپاه کشته شد
رسانه‌های منطقه می‌گویند «پیشرو دیزایی» معروف به “غول نفتی اقلیم کردستان” نیز در حملات موشکی سپاه به خانه‌اش در اربیل کشته شده است. پیشرو دیزایی صاحب گروه ساختمان‌سازی فالکون و مالک مجموعه شرکت‌های امپایر بود که در حوزه تجارت نفت فعالیت می‌کرد.

گفته می‌شود بخش مهمی از صادرات نفت اقلیم کردستان عراق به اسرائیل از جانب او صورت می‌گرفت. برخی رسانه‌ها می‌گویند «پیشرو مجیدآقا رضایی» دارای ارتباطات نزدیکی با موساد بوده و فعالیتهای تجاری او، پوششی برای پنهان کردن ارتباطش با رژیم صهیونیستی بوده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....