تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 15:02
کد خبر : 118153

مسمومیت سلسله وار مراکز آموزشی

مسمومیت سلسله وار مراکز آموزشی

تابحال بجز رهبری نظام، کسی از مسولان کشوری و لشکری و حتی امنیتی، بیانیه رسمی درست یا حتی غلط پیرامون این مسمومیت های سلسله وار و بی پایان بیرون نداده اند !!! اقتصادان: گرچه وزیر کشور در مواردی اشاره نموده است ؛ که در پنج استان مسببین آنها شناسایی شده اند . چون نیت و

تابحال بجز رهبری نظام، کسی از مسولان کشوری و لشکری و حتی امنیتی، بیانیه رسمی درست یا حتی غلط پیرامون این مسمومیت های سلسله وار و بی پایان بیرون نداده اند !!!

اقتصادان: گرچه وزیر کشور در مواردی اشاره نموده است ؛

که در پنج استان مسببین آنها شناسایی شده اند . چون نیت و قصد سویی در پس فعل آنها نبوده است، رها شده اند.

 

لیکن با عنایت به مواضع قاطع رهبری نظام که در پس پرده پنهان این جنایت شنیع حتماً کسانی دست داشته و دارند ، که باید شناسایی و به اشد مجازات ، محکوم و برخورد عبرت آموز گردد.

 

بدنبال سخنان رهبری ، ریاست قوه قضائیه نیز اعلان نموده است، که دستهای پشت پرده شناسایی و به اشد مجازات محکوم و برخورد خواهد شد.

 

گرچه قوه قضائیه و بویژه مدعی العلوم تابحال نیز کوتاهی کرده اند . وباید پاسخ لازم را به مردم ارائه نمایند .

اما؛

بدون تعارف عرض میکنم ؛ که این مواضع رهبری نظام ، شاید از مصادیق اولین مواضعی هست، که آن را به دشمنان خارجی نسبت نداده اند .

 

اصولاً ارتباط دادن آن به دشمن خارجی نیزاز مسؤلیت پاسخگویی مسئولان نظام جمهوری اسلامی بویژه وزیر کشور، اطلاعات، بهداشت، آموزش و پرورش، آموزش عالی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور و فرماندهی فراجا کاسته نخواهد شد.و یا چیزی کم نخواهد نمود.

بی توجهی نسبت به آن همه فجایع شنیع نه تنها وجاهت قانونی، شرعی و عرفی نداشته ، ندارد و هرگز نخواهد داشت .بلکه نباید تا به امروز نیز مورد تعلل قرار می‌گرفت.

 

متاسفانه برخی نمایندگان مجلس نیز بدون توجه به‌ اثرات روانی و نا امنی ایجاد شده در بین خانواده های آنان، نیز اظهار داشته اند ، مسئله مهمی نیست ، یک دو ساعتی بی‌حال می شوند و بعد خوب خواهند شد !

 

تنها چیزی که تا الان نمایان است ؛ انتشار گازهای سمی ناتوان کننده در مکان‌ها و اجتماعات مورد هدف فاعلین و یا مبدأ و منشأ آنست .

 

در واقع می‌توان چنین بیان داشت ؛ که کشورمان ایران و مردمانش گرفتار جنگی از نوع جنگ بیولوژیک شده است.

 

فاعلین چنین عمل شوم و بی شرمانه ای هنوز پنهان مانده اند !

شاید هم مانند اسید پاشان و یا شلیک کنندگان گلوله های ساچمه ایی و قاتلین مردم معترض در زاهدان و کردستان و غیره با هدف انحراف افکار عمومی از گرانی‌ها و ابر تورم پیش رو ، برای همیشه مخفی بمانند.

 

احتمال دیگری که قابل تصور است :

شاید جریانی بدنبال تعطیلی مراکز آموزش از جمله مدارس و دانشگاه باشند تا حداقل زمینه های خیزش جوانان را تحت کنترل بگیرند .

 

یک احتمال دیگر که قابل تصور است :

 

ممکن است جریان پشت پرده خیزش انقلابی زن زندگی آزادی بدنبال تداوم انقلاب بدون رهبری خاص و یا با رهبری پنهان برای تسلیم قدرت مطلقه فقیه بوده باشد .

 

تا بدینوسیله عملاً کشور را بسوی یک اعتصاب عمومی ، فراگیر و سراسری هدایت کنند .

.در حالیکه فرمان دهنده ، این رویه های بیشرمانه ، تا به امروز ، در پشت پرده ، پنهان نگاه داشته شده است! چرا؟

 

شاید هم بتوان اظهار داشت :

که در هر صورت ناامنی داریم و اگر کار دشمن خارجی هم باشد، مسولین امنیت بابد بپذیرند: که ناتوان و شکست خورده اند . و چاره ایی جز استعفای خویش نداشته، ندارند و نخواهند داشت.

 

یا اینکه حداقل جوابی شفافی برای این مسموم نمودن های سلسله وار ، دسته جمعی و ناتمام بیابند .

 

تا مردم بفهمند که فرزندان را باید راهی مراکز بکنند یا نکنند .

 

قاعدتاً تا مشخص شدن نتیجه نهایی وزیر آموزش و پرورش و آموزش عالی ، وزیر بهداشت و درمان تا اطلاع ثانوی باید کلیه مراکز آموزشی را در سراسر کشور تعطیل کنند .

 

تا حداقل جان جوانان در ایمنی حداقلی باشد .

تا اینجای کار مسولین امنیت کشور از جمله وزیر کشور و سایر وزرای نام برده شده در بالا در عدم یافتن پاسخ لازم برای نگرانی مردم مقصر اصلی بوده ، هستند و خواهند بود .

 

اگر قادر به پاسخگویی لازم نیستند، حداقل استعفای خودر را تقدیم ریاست جمهوری اسلامی نمایند .

 

و ایضاً شورای عالی امنیت ملی کشور نیز باید بخاطر ناامنی موجود و پیش رو استعفاء دهند . و ….

حالا که رهبری نظام خودش پای کار آمده است ؛

ضرورت دارد که مسئولین ذیربط نسبت به اتمام این جنایت شنیع و فاجعه آمیز هرچه سریعتر اقدام نموده و با مجازات نمودن مسببین و فرمان دهندگان آن امنیت لازم را به جامعه ایران باز گردانند .

 

حداقل انتظار آن است که وزرای کشور ،بهداشت، آموزش و پرورش، آموزش عالی، فراجا و شورای عالی امنیت ملی دسته جمعی استعفاء دهند . تا بعدها چنین فجایعی اینقدر ادامه دار نباشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....