تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 11:27
کد خبر : 87139

مدیران دولتی چقدر حقوق می‌گیرند؟

مدیران دولتی چقدر حقوق می‌گیرند؟

بورس روز گذشته متعادل و منفی بود. به طوری که شاخص کل افت ۱۲،۹۰۱ واحدی (معادل ۰.۸۳ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن نیز با افت ۰.۵۲ درصدی همراه شد. ارزش معاملات خرد به ۶،۹۱۲ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع خودرو و قطعات، فلزات اساسی و شیمیایی در بین نمادها پالایش، خگستر و خساپا

بورس روز گذشته متعادل و منفی بود. به طوری که شاخص کل افت ۱۲،۹۰۱ واحدی (معادل ۰.۸۳ درصد) را تجربه کرد. شاخص هم‌وزن نیز با افت ۰.۵۲ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات خرد به ۶،۹۱۲ میلیارد تومان رسید. در بین صنایع خودرو و قطعات، فلزات اساسی و شیمیایی در بین نمادها پالایش، خگستر و خساپا بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

حدود ۴۵۷ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی در بازار اتفاق افتاد. بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای جم و کقزوی بود. حقوقی‌ها هم بیشترین خالص خرید را در نمادهای فملی و شبندر داشتند.

قیمت پایه محصولات پلیمری و شیمیایی برای معاملات هفتگی در بورس کالای ایران با نرخ ارز ۲۴۹,۶۳۸ ریال اعلام شد.

سرپرست دفتر صنایع خودرو وزارت صمت: اولین فروش خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از هفته آینده انجام خواهد شد.

ابلاغیه های وزارت نیرو در محدودیت برق صنایع بزرگ که قرار است مصرف برق در ماه‌های خرداد، تیر و شهریور به نصف کاهش یافته و در مردادماه نیز بنگاه‌ها بطور کامل متوقف شوند.

وزیر جهاد کشاورزی، توزیع حداکثری روغن، شکر، برنج و سایر محصولات استراتژیک در سبد مصرفی خانوار را از مصوبات جلسه قرارگاه امنیت غذایی برای تنظیم بازار کشور اعلام کرد.

براساس اعلام بانک مرکزی با رشد ۱۰۰ درصدی معاملات در سامانه نیما رکورد معاملات نیمایی شکسته شد.

انتشار حقوق مدیران ارشد دولتی از ۱۰ خرداد منتشر می‌شود.

هیئت وزیران برای کاهش اثرات تورمی اصلاح نرخ ارز محاسباتی تعرفه گمرکی از ۴۲۰۰ تومان به نرخ ای.تی.سی، سود بازرگانی خیلی از ردیف‌های تعرفه‌ای را کاهش داده است.

رئیس جمهور: در ازای تغییر نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی، ۳ دهک اول جامعه ماهانه نفری ۴۰۰ هزارتومان و سایر دهک‌ها نفری ۳۰۰ هزار تومان می‌گیرند./قیمت نان و دارو و بنزین هم به‌هیچ عنوان افزایش نمی‌یابد.

رهبر انقلاب: وضعیت خودروسازان تعریفی ندارد.

قیمت دلار دیروز در نیمه دوم کانال ۲۸ هزار تومان معاملات را آغاز کرد و با رشد ۲۸۰ تومانی به ۲۸۶۸۰ تومان رسید.

روزنامه «الرای» کویت به نقل از منابع ایرانی مسوول مدعی شده که توافق هستهای میان ایران و آمریکا بعد از توافق روی تمام نکات از جمله حذف سپاه از فهرست گروههای تروریستی آمریکا (سپاه قدس در این فهرست باقی خواهد ماند) پس از موافقت رهبر انقلاب آماده شده است.

خطیب‌زاده: ایران و ۴+۱ در یک طرف جوی قرار دارند و آمریکا در طرف دیگر آن./به رغم اقدامات ضد دیپلماسی توسط سنا و کنگره، به توافق خوب پایبندیم./ سفر امیر قطر در پاسخ به سفر آقای رئیسی در دستور کار قرار گرفته که این رفت و آمدها حاکی از سیاست حسن همسایگی ایران است./قرار است رئیس جمهور کشورمان نیز بعد از این سفر به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس سفر کند.

مدیران منع‌ اشاعه هسته‌ای گروه ۷ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کانادا و ژاپن ) در بیانیه‌ای خواستار احیا و اجرای کامل توافق هسته‌ای با ایران شدند.

نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال: (برخلاف گفته وزارت خارجه ایران) مذاکرات وین به هیچ سمتی پیش نمی رود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....