تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 21:19
کد خبر : 163182

قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد

قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد

اقتصاددان :   رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر ۳۵ درصد سود هستند. اسداله کارگر ، گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا، قیمت میوه در آستانه عید فطر نوسانی نخواهد داشت. او قیمت

اقتصاددان :   رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر ۳۵ درصد سود هستند.

اسداله کارگر ، گفت: با توجه به فراوانی عرضه در برابر تقاضا، قیمت میوه در آستانه عید فطر نوسانی نخواهد داشت.

او قیمت هرکیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۲۵ هزارتومان، پرتقال جنوب ۲۵ تا ۶۵ هزارتومان، کیوی ۳۰ تا ۸۰ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هازرتومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزارتومان، خیار گلخانه ۱۵ تا ۲۷ هزارتومان و خیار اصفهان ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان است.

کارگر از افزایش قیمت موز خبر داد و گفت: گرچه در ایام نوروز قیمت موز کاهش یافته، اما افزایش تقاضا ناشی از عید فطر منجر به نوسان قیمت شده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت کنونی هرکیلو موزاکوادور ۷۲ تا ۸۰ هزارتومان، موز فیلیپین ۶۵ تا ۷۵ هزارتومان و موز هندی ۵۸ تا ۶۵ هزارتومان اعلام کرد.

او قیمت هرکیلو چغاله بادام را ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزارتومان، گوجه سبز ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزارتومان و توت فرنگی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: گرچه در نرخ نامه رسمی قیمت میوه های نوبرانه نیامده است، اما مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی معتبر تنها ۳۵ درصد سود می توانند روی اقلام خود لحاظ کنند. گفتنی است قیمت هرکیلو گوجه سبز درشت با نرخ ۴ میلیون تومان ارتباطی به تولید داخل ندارد و قاچاق است که توسط دوره گردها  یا فروشگاه های بزرگ که جواز کسب انها ارتباطی به ما ندارد، عرضه می شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....