تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 19:55
کد خبر : 143772

قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم

قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رفع موانع فروش اینترنتی را از الزامات عرضه مستقیم لاستیک دانست و گفت: قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم و به‌ دنبال این هستیم که قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود. حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت، امروز (پنجشنبه) به همراه جمعی از معاونین

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان رفع موانع فروش اینترنتی را از الزامات عرضه مستقیم لاستیک دانست و گفت: قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم و به‌ دنبال این هستیم که قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت، امروز (پنجشنبه) به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان از بخش‌های مختلف پالایشگاه نفت پارس و خط تولید یکی از تولیدکنندگان لاستیک بازدید کرد.

فرهیدزاده در بازدید از پالایشگاه نفت با تاکید بر مسائل دانش بنیان، اضافه کردن پروژه‌های دانش بنیان به مجوز بهره‌برداری با توجه به موجود بودن پایلوت محصولات دانش بنیان و افزایش ظرفیت تولید، گفت: تسهیل در عرضه محصولات از طریق پلتفرم‌ها جهت دسترسی آسان، سریع و منطبق با قیمت‌های مورد تایید از دیگر اقدامات موثری است که باید مورد توجه خاص تولیدکنندگان باشد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر  ،  این مقام مسئول همچنین در بازدید از یک کارخانه تولید لاستیک کشور اظهار کرد: قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم و به‌ دنبال این هستیم که قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تایر و لاستیک باید هم تولید مورد توجه باشد و هم مصرف کننده دیده شود، گفت: معتقدیم تنها راه مهار تورم، رشد تولید است و اینکه همه حقوق مصرف کنندگان رعایت شود. بر اساس دستور وزیر صمت مقرر شده ضمن بازدید و حضور در خطوط تولید لاستیک، بهترین روش‌ها را برای نحوه محاسبه قیمت تمام شده، تسریع در دسترسی مشتریان به محصول و سیستم‌های عرضه این محصول به بازار را مورد بررسی قرار دهیم.

معاون وزیر صمت همچنین رفع موانع فروش اینترنتی را از الزامات عرضه مستقیم لاستیک دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش تولید و عرضه مناسب به توزیع کنندگان این محصول، بازار به ثبات و آرامش برسد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....