تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 20:19
کد خبر : 164664

منتظر ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو هستیم

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

اقتصاددان : وزیر صنعت وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی و بر مدت زمان گارانتی خودروها افزوده شود. عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر

اقتصاددان : وزیر صنعت وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی و بر مدت زمان گارانتی خودروها افزوده شود.

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

وزیر صنعت همچنین وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: برنامه ریزی‌هایی در موضوع ایمنی خودرو‌ها صورت گرفته تا شرایط تست‌های ایمنی به صورت مستمر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به طور دائم انجام شود و از شهریور ماه مدل اولیه تست ایمنی خودرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی در خصوص واردات خودرو‌های دست دوم نیز گفت: واردات خودرو در بودجه دیده شده و به محض ابلاغ آیین نامه واردات انجام می‌شود همینطور ارز برای واردات خودرو جانبازان بالای ۷۰ درصد تخصیص یافته و در حال انجام است و پس از آن نوبت به جانبازان ۵۰ درصد می‌رسد.

علی آبادی افزود: در مورد خودرو‌های فرسوده به ازای هر خودرو وارداتی ۴ دستگاه باید اسقاط شود و به ازای هر دستگاه جدید داخلی هم همینطور و کمیسیون اصل نود به ما تکلیف کرد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....