تاریخ انتشار : جمعه 9 خرداد 1399 - 22:53
کد خبر : 9654

عدم واریز سود مجامع بورس توسط سامانه سجام

عدم واریز سود مجامع بورس توسط سامانه سجام

یکی از دلایل تاسیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سجام واریز سود مجامع به حساب سهامداران مشمول بوده، به همین علت شماره شبا نیز از سهامداران دریافت شده اما متاسفانه تنها چیزی که به آن توجه نشد همین مطلب بود. با توجه به اینکه هر کدام از شرکت های بورسی روش‌های خاصی

یکی از دلایل تاسیس شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سجام واریز سود مجامع به حساب سهامداران مشمول بوده، به همین علت شماره شبا نیز از سهامداران دریافت شده اما متاسفانه تنها چیزی که به آن توجه نشد همین مطلب بود.
با توجه به اینکه هر کدام از شرکت های بورسی روش‌های خاصی جهت پرداخت سود انتخاب می‌کنند و اینکه بانک‌های متفاوتی جهت دریافت سود مجامع معرفی می‌نمایند، همچنین برخی از سودها آنقدر کم و بی‌ارزش است که سهامدار به بانک مراجعه نمی‌کند و سود مجامعی که باید به جیب سهامدار می‌رفت به جیب شرکت رفته و شرکت‌ها از همین سودهای ناچیز پول هنگفتی به جیب می‌زنند.
با توجه به رسالت اصلی این شرکت جهت پرداخت سود مجامع درخواست رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع را از سازمان‌های مربوطه و همچنین مجلس شورای اسلامی درخواست داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....