تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 21:48
کد خبر : 166449

پروازهای حج تمتع از سه روز آینده شروع می شود

پروازهای حج تمتع از سه روز آینده شروع می شود

اقتصاددان : سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز‌های حج تمتع از سه روز آینده در قالب ۷۵۴ سورتی پرواز از دو فرودگاه کشور آغاز می‌شود. حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می شو  گفت:

اقتصاددان : سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز‌های حج تمتع از سه روز آینده در قالب ۷۵۴ سورتی پرواز از دو فرودگاه کشور آغاز می‌شود.

حسام قربانعلی سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز می شو  گفت: در عملیات رفت حج تمتع امسال، ۷۵۴ سورتی پرواز برنامه ریزی شده است، این تعداد پرواز از ۲۱ ایستگاه پروازی در مدت ۲۴ روز  انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه  برای اعزام زائران خانه خدا از تمامی ظرفیت ناوگانی خود استفاده کرده‌ایم گفت: برای عملیات حج تمتع ۹ فروند هواپیما آماده شده و در هفته اول زائران از  ایستگاه‌های پروازی فرودگاه حضرت امام( ره)، تبریز، اهواز و کرمان به فرودگاه شهر مدینه منوره اعزام خواهند شد.

قربانعلی بیان کرد: اعزام  عوامل و نیروهای عملیاتی به سرزمین وحی از فردا آغاز می شود و  زائران نیز از ۲۴ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....