تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 21:25
کد خبر : 166448

۲۲۰ نفر کاندیدای مجلس بروجرد کجایید ؟!؟

۲۲۰ نفر کاندیدای مجلس بروجرد کجایید ؟!؟

دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و متخصص امور برنامه و بودجه کشور و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت : در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوره دوازدهم از حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان تعداد ۲۲۰ نفر ثبت نام کردند که این تعداد در مرحله ثبت نام نهایی به ۱۱۰ نفر

دکتر حسن خسروی. مدرس دانشگاه و متخصص امور برنامه و بودجه کشور و عضو شورای سردبیری با درج یادداشتی در اقتصاددان نوشت :

در مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوره دوازدهم از حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان تعداد ۲۲۰ نفر ثبت نام کردند که این تعداد در مرحله ثبت نام نهایی به ۱۱۰ نفر رسید. برایم خیلی عجیب است آن ۲۲۰ نفر چرا شدند ۱۱۰ نفر؟!؟ و عجیب تر آنکه این عزیزان که همگی برنامه های طوفانی سازنده و راهگشایی برای عمران و آبادانی بروجرد عزیزمان داشتند اکنون کجا هستند و چرا هیچ خبری از آنها نیست؟!؟ یا شاید دارند چراغ خاموش و فی سبیل الله و بی ریا برای بروجرد کار می‌کنند و ما بی‌خبریم ؟!؟ شما دوست عزیزی که صبح تا شب در روستاها؛ مساجد؛ حسینیه ها؛ هیات‌ها؛ قبرستانها و مجالس ختم و… شرکت می‌کردید اکنون واقعا کجایید؟!؟ آیا معروف شدید و رفت؟ آیا تأیید صلاحیت را گرفتید و رفت؟ آیا خودتان را تست کردید و رفت؟ آیا شور و شوق و عشق به خدمت در شما فروکش کرد و خاموش شد؟ آیا واقعا الان بروجرد عزیزمان به شما احتیاجی ندارد؟

عزیزان من !

صد البته کاندیدا شدن شما و احساس تکلیف کردن و حس وظیفه و مسئولیت پذیری شما بسیار محترم و قابل تقدیر و نیکوست اما این امر فقط مختص زمان انتخابات نیست و شما باید دائما فکر و ذکرتان و همه وجودتان به هر شکل ممکن مصروف پیشرفت بروجرد عزیزمان گردد.
پس از لاک خود خارج شده و نشان دهید که مرد میدان خدمت هستید. بسم الله…

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....