تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 21:45
کد خبر : 166453

درخواست کارت سوخت، آنلاین شد

درخواست کارت سوخت، آنلاین شد

  اقتصاددان : سامانه ثبت درخواست برخط کارت هوشمند سوخت المثنی با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان رونمایی شد. سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت در حاشیه دومین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور سید مجید رضوی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و

  اقتصاددان : سامانه ثبت درخواست برخط کارت هوشمند سوخت المثنی با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان رونمایی شد. سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت در حاشیه دومین روز برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور سید مجید رضوی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، و جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رونمایی شد.

سامانه ثبت درخواست آنلاین کارت هوشمند سوخت با همکاری شرکت پژوهش و توسعه ناجی نیروی انتظامی و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با توجه به لزوم استفاده از کارت هوشمند سوخت و با هدف توسعه دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، همچنین کاهش زمان تحویل کارت هوشمند سوخت رونمایی شد.

در این آیین، نخستین درخواست ثبت‌نام آنلاین کارت هوشمند سوخت المثنی برای نمونه ثبت شد. همچنین، دو طرح تخصیص سوخت به ناوگان خارجی با استفاده از کارت هوشمند سوخت و طرح تخصیص نفت‌گاز براساس اسناد حمل برخط به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی می‌شود، رونمایی شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....