تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 14:59
کد خبر : 161275

صحت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شد

صحت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شد

دقایقی پیش توسط سخنگوی شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شد. به گزارش خبرنگار اقتصاد دان:استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دوازدهم سه کرسی دارد که شامل سه حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و حوزه انتخابیه گچساران و باشت است. از

دقایقی پیش توسط سخنگوی شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس دوازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تایید شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان:استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دوازدهم سه کرسی دارد که شامل سه حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون و حوزه انتخابیه گچساران و باشت است.
از ۵۸۳ هزار و ۹۸۴ رأی دهنده ای که در سطح استان داشتیم تعداد ۳۷۵هزار و ۴۷۷نفر در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کرده و رأی دادند که معادل ۶۴.۲۷درصد بوده است.
سید محمد موحد،محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون پس از یک انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در روز یازدهم اسفند امسال به عنوان منتخبان آنان در مجلس دوازدهم انتخاب شدند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با رتبه اول در بین سایر استان‌های کشور، بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی به دست آورد.
بیش از ۶۴ درصد از واجدان شرایط در این استان در انتخابات شرکت کردند که این امر نشان دهنده اهمیت بالای انتخابات برای مردم این استان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....