تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 10:27
کد خبر : 19880

شرایط دهک های پائین جامعه امروز از شرایط دوران جنگ بدتر است

شرایط دهک های پائین جامعه امروز از شرایط دوران جنگ بدتر است

زرینه زاد، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شرایط مردم بالاخص دهک های پائین جامعه امروز از شرایط دوران جنگ بدتر است چرا که اگردر زمان جنگ نداشت بخورد چون می دانست نیست اما اکنون می داند که هست ولی به او نمی رسد این فشار فقر را مضاعف می کند. «مرتضی زرینه زاد»

زرینه زاد، عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: شرایط مردم بالاخص دهک های پائین جامعه امروز از شرایط دوران جنگ بدتر است چرا که اگردر زمان جنگ نداشت بخورد چون می دانست نیست اما اکنون می داند که هست ولی به او نمی رسد این فشار فقر را مضاعف می کند.

«مرتضی زرینه زاد» افزود: متاسفانه این روند هفت سال همه فساد قدیمی را تشدید کرد به نحوی که یک اتفاق متعارف تبدیل به یک باور عمومی شد و خطر اینجاست؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ،زرینه زاد همچنین اظهارداشت: اگر در جایی ناکارآمدی وجود داشت اکنون آن ناکارآمدی به باور فساد تبدیل شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) گفت: اقتصاد مقاومتی نه از حیث «ساختاری» و نه «عنوان مسئولیت» به هیچ وجه چیزی کم ندارد آن چه وجود ندارد «نبود باور» و «عدم شناخت» نسبت به مقوله اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: متاسفانه امروز با تفکری در کشور مواجه هستیم که مخالف اقتصاد مقاومتی است.

زرینه زاد اظهارداشت: این تفکرمعتقد به اینکه باید مسائل و مشکلات کشور را با حضور در پای میز مذاکره با کشورهای خارجی حل کرد و به اصطلاح این مسیرهای به ظاهر سخت را طی نکرد.

وی ضمن اشاره به ضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت: رفع این مشکلات نیازمند تحقق اقتصاد مقاومتی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین (ع) افزود: مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان داشته و دارند.

وی اظهارداشت: اگر سیاست ها و راهبردهای اقتصاد مقاومتی جنبه عملی پیدا کند و به درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

زرینه زاد تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاومتی کردن اقتصاد یعنی بستن راه نیاز مملکت از کشورهای استعمارگر غربی است.

وی ادامه داد: خیلی از کارهای که دولت به مردم به عنوان اقتصاد مقاومتی می فروشد جزء وظایف ذاتی هر دولتی است یعنی به وظایف ذاتی خود عمل می کند و کاری به اقتصاد مقاومتی ندارد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....