تاریخ انتشار : شنبه 22 شهریور 1399 - 15:36
کد خبر : 18285

رکورد شگفت انگیز قیمت سکه (۱۳۹۹/۶/۲۲)

رکورد شگفت انگیز قیمت سکه (۱۳۹۹/۶/۲۲)

در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است. به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح

در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۵۸۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم گیر قیمت ارز می دانند و می گویند: خرید و فروش ها دراین بازار هیچ تغییری نکرده و در رکود نسبی هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....