تاریخ انتشار : یکشنبه 1 بهمن 1402 - 21:15
کد خبر : 154890

جایگزین پژو پارس آماده تحویل به مشتریان!

جایگزین پژو پارس آماده تحویل به مشتریان!

سورن پلاس با موتور XU7P در دور جدید عرضه خود به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می شود. اقتصاددان: ایران خودرو محصول جایگزین پژو پارس را بار دیگر در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار می دهد. این خودرو در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه فروش عرضه شده بود و متقاضیان برای در اختیار

سورن پلاس با موتور XU7P در دور جدید عرضه خود به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می شود.

اقتصاددان: ایران خودرو محصول جایگزین پژو پارس را بار دیگر در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار می دهد. این خودرو در دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه فروش عرضه شده بود و متقاضیان برای در اختیار گرفتن آن اقدام کرده بودند.

سورن پلاس با موتور XU7P به متقاضیانی که از آبی های جاده مخصوص پیامک دریافت کردند و الویت تحویل خودرو به آنها پاییز ۱۴۰۲ تعیین شده بود می توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

قیمت سورن پلاس با موتور XU7P در کارخانه حدود ۴۶۰ میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای در اختیار گرفتن این خودرو با واریزکل مبلغ و تکمیل فرآیند نام نویسی ۹۰ روز کاری دیگر خودروی مورد نظر خود را دریافت کنند.

سورن پلاس با موتور XU7P برای متقاضیان طرح فروش فوق العاده تنها با رنگ سفید عرضه خواهد شد.

البته ایران خودرویی ها برای آن دسته از واجدین شرایطی که امکان واریل مبلغ خودرو را ندارند، امکان شرکت در طرح پیش فروش را نیز فراهم کرده اند.

متقاضیان طرح پیش فروش می توانند ۴۰ درصد قیمت خودرو را به حساب ایران خودرو واریز کرده و منتظر شوند که سورن پلاس با موتور XU7P را در شهریور ۱۴۰۳ تحویل گیرند.

این متقاضیان باید حول و حوش ۱۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کنند و خودروی خود را حدود ۸ ماه دیگر از ایران خورو تحویل بگیرند.

نکته قابل توجه این است که متقاضیان اگر سورن پلاس با موتور XU7P را ازپیش خرید کنند دستشان برای انتخاب رنگ خودرو بازتر خواهد بود.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص برنامه ریزی کرده تا سورن پلاس با موتور XU7P را در چهار رنگ شهریور ۱۴۰۳در دسترس متقاضیان پیش خرید کننده قرار دهد.

سفید، مشکی، خاکستری متالیک و آبی کبود رنگهایی هستند که مدیران ایران خودرو برای متقاضیان پیش خرید کننده این خودرو در نظر گرفته اند.

سورن پلاس با موتور XU7P خودروی جایگزین پژو پارس خواهد بود و به نظر می رسد بازار خودرو کم کم باید خود را آماده کند تا این مساله را پذیرفته و با پژو پارس وداع کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....