تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 13:42
کد خبر : 154623

عدل هاشمی پور در جمع مردم حومه غربی دهدشت

توصیه امروز من فقط مشارکت حداکثری است که خواسته مقام معظم رهبری است

توصیه امروز من فقط مشارکت حداکثری است که خواسته مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان سردار عدل هاشمی پور در جمع مردم حومه غربی دهدشت روستای فیلگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه، پر شور و ارزشمند مردم عزیز و مسئولین محترم و خیرمقدم به کاندید هایی که تایید صلاحیت شدند برایشان آرزوی توفیقات روز افزون کرد و گفت: ما همه با هم برادر

به گزارش خبرنگار اقتصاد دان سردار عدل هاشمی پور در جمع مردم حومه غربی دهدشت روستای فیلگاه ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه، پر شور و ارزشمند مردم عزیز و مسئولین محترم و خیرمقدم به کاندید هایی که تایید صلاحیت شدند برایشان آرزوی توفیقات روز افزون کرد و گفت: ما همه با هم برادر هستیم و همگی ما زیر یک‌ چتر به نام چتر ولایت داریم زندگی می کنیم و میخواهیم برای مردم کار کنیم، میخواهیم با صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر باشیم.

هاشمی پور افزود: امروز خواسته‌ مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام برای مأیوس کردن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک «مشارکت حداکثری» است.
IMG 20240119 152022 اقتصاددان نوشته
سردار عدل هاشمی پور بیان کردند: هر کدام تان ۱۰ نفر را برای حضور پای صندوق های رأی در دستور کار قرار دهید.

وی گفت: مردم خود جوش آمدند و تلاش کنید یک انتخابات سالمی را داشته باشید، مسئولین هم حتما این اقدام را در دستور کارشان دارند، اجازه بدهید مردم تصمیم بگیرند.
IMG ۲۰۲۴۰۱۱۹ ۱۵۴۵۱۵ 1 اقتصاددان نوشته

هاشمی پور در ادامه خاطرنشان کردند: مردم ما با فرهنگ هستند، عرصه را بر مردم تنگ نکنید بگذارید مردم ما را صدا بزنند، مردم همه ما را میشناسند.

IMG 20240119 152914 1 اقتصاددان نوشته
وی در ادامه سخنان خود تصریح کردند: در کنار علمای دین یاد گرفتم که با یک چشمم فقط خوبی ببینم به زشتی و پلیدی فکر نمی‌کنم با چشم دیگر بدی های خودم را می بینم و کاری به بدی های دیگران ندارم.
IMG 20240119 151044 1 اقتصاددان نوشته

هاشمی پور در پایان بیان کردند: توصیه امروز من فقط مشارکت حداکثری است که خواسته مقام معظم رهبری است و به آینده امیدوار باشید.
نویسنده:حجت همتی فر IMG ۲۰۲۴۰۱۲۰ ۰۰۱۱۱۴ اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....