تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1402 - 21:36
کد خبر : 159308

تماس تلفنی عدل هاشمی پور با بزرگواری در مشهد تکذیب شد

تماس تلفنی عدل  هاشمی پور با بزرگواری در مشهد تکذیب شد

واکنش عدل هاشمی‌پور به شایعه تماس تلفنی با بزرگواری: نه در روز‌های اخیر سفری به مشهد داشته‌ام نه تماسی با کاندیدی/ همه را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنم عدل هاشمی‌پور به حواشی در فضای مجازی پاسخ داد و نوشت: اولاً بنده در روز‌های اخیر سفری به مشهد نداشته‌ام و تماسی نیز با نامزد‌های انتخاباتی نداشته‌ام

واکنش عدل هاشمی‌پور به شایعه تماس تلفنی با بزرگواری: نه در روز‌های اخیر سفری به مشهد داشته‌ام نه تماسی با کاندیدی/ همه را به رعایت اخلاق دعوت می‌کنم

عدل هاشمی‌پور به حواشی در فضای مجازی پاسخ داد و نوشت: اولاً بنده در روز‌های اخیر سفری به مشهد نداشته‌ام و تماسی نیز با نامزد‌های انتخاباتی نداشته‌ام و ثانیاً مردم نجیبم را سفارش می‌کنم به این شایعات بی‌اساس توجه نفرمایند.

؛عدل هاشمی‌پور به حواشی در فضای مجازی پاسخ داد و نوشت: اولاً بنده در روز‌های اخیر سفری به مشهد نداشته‌ام و تماسی نیز با نامزد‌های انتخاباتی نداشته‌ام و ثانیاً مردم نجیبم را سفارش می‌کنم به این شایعات بی‌اساس توجه نفرمایند.
به گزارش اقتصاد دان:عدل هاشمی‌پور در پاسخ به پیام زیر نوشت: نامزد‌های انتخاباتی را نیز به رعایت اخلاق اسلامی و اصول شرعی دعوت می‌کنم.
پیام زیر برای هاشمی‌پور ارسال شده است که در ادامه وی به آن پاسخ داده است.
جناب سردار ضمن سلام و احترام / از دیشب تا کنون با پخش کلیپی مربوط به سخنان یکی از نامزد‌های انتخاباتی حوزه کهگیلویه بزرگ با موضوع جنابعالی فضای انتخابات و استان وارد فاز جدیدی شده است و بسیاری از هواداران و مسئولین ستاد‌ها و لیدر‌های متنفذ جنابعالی نیز پس از مشاهده کلیپ مذکور با انگیزه بیشتری به ستاد آقای موحد پیوستند، از ظهر امروز در فضای مجازی و برخی رسانه‌های محلی به تماس تلفنی جنابعالی از مشهد مقدس با حاج آقای بزرگواری اشاره شد و عنوان گردید که از رفتار نامزد انتخاباتی که کلیپ سخنانش منتشر گردید دلجویی کرده‌اید و از اخلاق و منش‌ایشان تمجید نمودید و آرزوی توفیق کردید. جناب سردار با توجه به حساسیت موجود روز‌ها و ساعات پایانی ماراتن انتخابات آیا متن خبر مربوط به تماس تلفنی شما از مشهد با آقای بزرگواری صحت دارد؟

بسم الله الرحمن الرحیم
حقیقتاً بنده قصد نداشتم پس از بیانیه‌ای که رسماً منتشر کردم هیچ دخالت و اظهارنظری در خصوص انتخابات داشته باشم و اعلام کردم نظر نهایی مردم و آنچه خروجی صندوق‌ها باشد برای همه باید محترم باشد.
اولاً بنده در روز‌های اخیر سفری به مشهد نداشته‌ام و تماسی نیز با نامزد‌های انتخاباتی نداشته‌ام و ثانیاً مردم نجیبم را سفارش می‌کنم به این شایعات بی‌اساس توجه نفرمایند. نامزد‌های انتخاباتی را نیز به رعایت اخلاق اسلامی و اصول شرعی دعوت می‌کنم و اعلام می‌کنم براساس منویات رهبری معظم انقلاب آنچه مهمه است حضور حداکثری و مشارکت پرشور در انتخابات است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....