تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 17:11
کد خبر : 164761

دیدار اعضای «کانون دانش آموختگان اقتصاد»

دیدار اعضای «کانون دانش آموختگان اقتصاد»

عصر روز دوشنبہ سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ دیدار اعضای« ڪانون دانش آموختگان اقتصاد» برگزار شد. در این دیدار صمیمانہ تعدادے از برجستہ ترین اقتصاددانان و تحلیل گران اقتصادے ڪشور گرد هم آمدند تا ضمن تجدید دیدار، تبادل نظر علمے در خصوص آخرین دادہ هاے علمے دانشگاهے اقتصادے داشتہ باشند. اقتصاددانان در این دیدار براے ڪشور آرزوے

عصر روز دوشنبہ سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ دیدار اعضای« ڪانون دانش آموختگان اقتصاد» برگزار شد. در این دیدار صمیمانہ تعدادے از برجستہ ترین اقتصاددانان و تحلیل گران اقتصادے ڪشور گرد هم آمدند تا ضمن تجدید دیدار، تبادل نظر علمے در خصوص آخرین دادہ هاے علمے دانشگاهے اقتصادے داشتہ باشند. اقتصاددانان در این دیدار براے ڪشور آرزوے سعادت و روند رو بہ بهبود و پیشرفت نمودند. در این دیدار تعدادی از اقتصاددانان برجسته به ایراد سخنرانی پرداختند.
نشست با سخنان آقای علی علیپور با بیان کلیات موضوع جلسه و معرفی افراد تازه عضو شده ، شروع شد.‌
دڪتر محمد رسولے عضو« کانون دانش آموختگان اقتصاد» و نوبسنده ی کتاب حقوق اقتصادی، و تحلیل گر مسایل اقتصادے راجع بہ این نشست به خبرنگار ما گفت:
صرف گردهم آیے افراد اهل علم و دانش و متخصص ، با وجہ اشتراڪ میهن دوستے و دغدغہ ے منافع ملے ، مفید است. هنگامے ڪہ این گردهمایے با تبادل نظرات علمے و گفتگوهاے دانشورانہ و تعاطے افڪار و اندیشہ ها همراہ شود، ڪارایے و ارزش و بهرہ دهے جلسہ افزایش هم مے یابد. وی در این باره افزود : تشکیل کانون هایی مانند کانون دانش آموختگان اقتصاد و برگزاری چنین نشستی که امروز به همت دکتر عطاپور و جناب استاد علی پور برقرار شده ، خود سبب رشد علم اقتصاد و توجه بیشتر مسئولین ذی ربط به این مهم است.
استاد علے علے پور اقتصاددان ڪار ڪشتہ و مدیر این نشست از حضور باشندگان سپاسگزارے نمود و اظهار امیدوارے نمود ڪہ با فراهم شدن مقدمات ڪار، جلسات ڪانون هم برگزار خواهد شد.
در این نشست بزرگانے مانند دڪتر علے عطاپور ( رییس ڪانون)،پروفسور بهنام ملڪے ( مولف کتاب اقتصاد سیاسی و مدیر پایگاه خبری تحلیلی اقتصاددان)، دڪتر نصرت اسلامے، مهندس مازیار صالحے، خانم طاهرہ سراجے ، خانم مهردخت پناهی،خانم اعظم حسینے، حضور داشتند.
از زیبایے هاے این برنامہ تلفیق اقتصاد و فرهنگ بود ڪہ ضمن توزیع برخے از غزلیات حافظ بین حاضران، چند غزل از این شاعر و عارف نامدار ایرانے توسط باشندگان خواندہ شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....