تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 16:26
کد خبر : 154300

بهترین برنامه های اندرویدی برای استخراج ارز دیجیتال

بهترین برنامه های اندرویدی برای استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال به‌عنوان راهی سودده برای کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال به شمار می‌آید. با این حال، استخراج دارایی‌های رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین به سخت‌افزار‌های محاسباتی، برق و تجهیزات تخصصی قابل توجهی نیاز دارد که ممکن است فقط برای برخی مقرون به صرفه باشد. اما به لطف تکنولوژی، این کار اکنون تنها با یک

استخراج ارز دیجیتال به‌عنوان راهی سودده برای کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال به شمار می‌آید. با این حال، استخراج دارایی‌های رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین به سخت‌افزار‌های محاسباتی، برق و تجهیزات تخصصی قابل توجهی نیاز دارد که ممکن است فقط برای برخی مقرون به صرفه باشد.

اما به لطف تکنولوژی، این کار اکنون تنها با یک گوشی تلفن همراه و نرم‌افزار قابل اجرا است. اما چطور با برنامه استخراج ارز دیجیتال اندروید کار کنیم؟ پیش از پاسخ به این سؤال بیاید تا با چند برنامه استخراج آشنا شویم و ببینیم چه ارز‌هایی را می‌توان با این روش استخراج کرد.

آیا همه می‌توانند ارز‌های دیجیتال را استخراج کنند؟
برای استخراج ارز‌های دیجیتال، مهم‌ترین چیزی که نیاز داریم یک پردازنده محاسبه‌گر است. بنابراین، هر دستگاهی که بتواند با استفاده از پردازنده‌های خود محاسبات پیچیده را حل کند یعنی چه کامپیوتر‌های قوی و چه گوشی‌های هوشمند، می‌تواند عملیات ماینینگ را انجام دهد. در حال حاضر گوشی‌های هوشمند دارای پردازنده‌های بسیار قوی هستند که دست کمی از یک لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی ندارند. پس بله، امکان استخراج ارز‌های دیجیتال با گوشی‌های هوشمند برای همه افراد وجود دارد.

اما قبل از هر چیز باید این موضوع را بدانید که استخراج ارز‌های دیجیتال یک فرآیند بسیار سنگین برای سخت‌افزار است و می‌تواند به ‌سرعت باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه تلفن همراه شود. حتی ارز‌های دیجیتالی که ماینر‌های آن‌ها رقابت کمتری نسبت به بیت کوین برای استخراج دارند (مثل مونرو، لایت کوین و بیت کوین کش) قابلیت این را ندارند که به‌طور سودآور با تلفن همراه استخراج شوند و بهتر است برای خرید مونرو و خرید لایت کوین به صرافی‌های ارز دیجیتال مراجعه کنید. در واقع در استخراج ارز دیجیتال با موبایل، اغلب کاربران در ازای مشاهده تبلیغات یا تکمیل نظرسنجی، جوایز کریپتویی کوچکی دریافت می‌کنند.

اما استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل اندروید چگونه انجام می‌شود؟

استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل اندروید
استخراج ارز‌های دیجیتال که یکی از سودآورترین فعالیت‌های بازار است، در حالت کلی با استفاده از ماینر‌ها انجام می‌شود. اما به تازگی گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز می‌توانند عملکردی مشابه ماینر داشته باشند و ارز‌ها دیجیتال به دست آورند. در واقع، به دلیل قیمت بالای ماینر‌ها و در برخی از مواقع مصرف برق و مشکلات قانونی استفاده از آن‌ها، گوشی‌های هوشمند تبدیل به یک جایگزین محبوب برای این دستگاه‌ها شده‌اند.

اما قبل از بررسی برنامه‌های مختلف استخراج کریپتو برای اندروید، باید چند چیز را روشن کنیم اول این که «ماینینگ» کلمه دقیقی برای توصیف کاری نیست که اپلیکیشن‌های استخراج ارز دیجیتال انجام می‌دهند. همانطور که گفتیم تلفن‌های همراه آنقدری قدرتمند نیستند که بتوانند ارز‌های دیجیتال محبوب را به طور سودآور استخراج کنند. مثلاً استخراج بیت کوین از آنجا که به دستگاه‌های بسیار قدرتمند احتیاج دارد به هیچ وجه با گوشی تلفن همراه امکان‌پذیر نیست.

با این حال، در جامعه ارز‌های دیجیتال رایج است که از اصطلاح «ماینینگ» برای توصیف فرآیند دریافت پاداش از طریق یک برنامه استفاده کنند، حتی اگر ماینینگ واقعی اتفاق نیفتد. مثلاً برخی از نرم‌افزار‌ها از مفهوم “mobile mining” برای توزیع کوین‌های خود بین تعداد زیادی از کاربران استفاده می‌کنند. این در حالی است که معمولاً، چنین برنامه‌هایی در فرآیند اجماع هیچ بلاکچینی شرکت ندارند و تنها توکن‌های خود را میان کاربران تقسیم می‌کنند.

همچنین برنامه‌های استخراج ارز دیجیتالی برای اندروید وجود دارد که برای مدیریت دکل‌های ارز‌های دیجیتال از راه دور استفاده می‌شوند. علاوه بر این، برخی از اپلیکیشن‌های موبایل به کاربران اجازه می‌دهند در استخراج ابری شرکت کنند یا هش ریت را در بازار خریداری کنند و اینگونه به سود برسند.

بهترین نرم‌افزار‌ها برای استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل
برای استخراج ارز‌های دیجیتال برنامه‌های موبایلی بسیاری وجود دارد. اما مهم است که از میان این برنامه‌ها شما اپلیکیشنی را انتخاب کنید که به ازای مشارکت، جایزه می‌دهد. بنابراین پیش از نصب و استفاده از برنامه‌ها شرایط و ضوابط کاربری این برنامه‌ها را مطالعه کنید. برخی از بهترین نمونه برنامه استخراج ارز دیجیتال اندروید عبارتند از:

Binance
نرم‌افزار موبایل این صرافی ارز دیجیتال، علاوه بر دسترسی به محصولات معاملاتی، ویژگی استخراج ابری را نیز ارائه می‌دهد. در استخراج ابری، کاربران می‌توانند هش‌ریت را از استخر استخراج Binance خریداری کنند و پاداش‌های استخراج بیت‌کوین را دریافت کنند.

NiceHash
NiceHash یک پلتفرم استخراج ارز دیجیتال محبوب است که راه‌حل‌های استخراج گوناگونی را با استفاده از GPU، CPU و همچنین ASIC ارائه می‌دهد. این برنامه از سال ۲۰۱۴ توسعه پیدا کرده و از آن می‌توان برای مدیریت ارز‌های دیجیتال نیز استفاده کرد. در این نرم‌افزار می‌توانید ارز‌های دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنید و از آن به‌عنوان یک کیف پول الکترونیک نیز بهره‌مند شوید.

Cryptotab
برنامه استخراج ارز دیجیتال اندروید کریپتو تب، قابلیت استخراج ارز‌های دیجیتال را هم درگوشی‌های اندرویدی و هم درگوشی‌های آیفون فراهم می‌کند. این برنامه در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون کاربر دارد و از سال ۲۰۱۸ جزو برترین نرم‌افزار‌های استخراج ارز‌های دیجیتال به شمار می‌آید.

CryptoTab در واقع یک مرورگر وب است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در هنگام کار با آن، پاداش بیت کوین دریافت کنند. البته این مرورگر ارز دیجیتال مونرو XMR را نیز استخراج و آن را برای پرداخت پاداش‌ها، به بیت کوین تبدیل می‌کند. علاوه بر نسخه اندروید، مرورگر CryptoTab به‌عنوان یک برنامه دسکتاپ نیز موجود است.

Bytebus
یکی از اولین کسب و کار‌هایی که خدمات استخراج ابری ارز‌های دیجیتال را ارائه کرد، Bytebus بود که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این نرم‌افزار بیش از ۳۶۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان دارد. Bytebus با استفاده از قابل اعتمادترین و پیشرفته‌ترین فناوری استخراج ابری، برترین پلتفرم استخراج ابری در جهان است. این برنامه قابلیت تبدیل ارز‌های دیجیتال به یکدیگر را نیز دارد.

BTC.com
BTC.com یک پلتفرم بسیار محبوب برای استخراج‌کنندگان ارز‌های دیجیتال است. اپلیکیشن BTC.com به کاربران این امکان را می‌دهد که وضعیت شبکه استخراج بیت کوین، از جمله اطلاعات کلیدی مانند نرخ هش فعلی و سختی استخراج را نظارت کنند. از این برنامه می‌توان برای نظارت بر داده‌های شبکه به منظور استخراج نیز استفاده کرد. در این برنامه با مشاهده تبلیغات یا ویدئو‌ها می‌توان ارز دیجیتال پاداش گرفت.

مزایای استخراج ارز‌های دیجیتال با موبایل
استخراج ارز‌های دیجیتال با گوشی موبایل اندرویدی مزایای خاص خود را دارد. معمولاً اگر از استخر‌های استخراج استفاده شود، باید هزینه زیادی پرداخت کنید که این هزینه‌ها در استخراج با گوشی وجود ندارد. کافی است یکی از نرم‌افزار‌های بالا را روی گوشی نصب کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ارز دیجیتال پاداش بگیرید. از طرفی با استفاده از برنامه استخراج ارز دیجیتال اندروید امکان مدیریت درآمد‌ها توسط شخص سرمایه‌گذار نیز ایجاد می‌شود.

علاوه بر این، برای استخراج ارز دیجیتال با موبایل به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارید. اکثر برنامه ها بصری هستند و رابط کاربری ساده‌ای دارند. همچنین ویدئوهای آموزشی و راهنماهای زیادی در این زمینه در اینترنت وجود دارد که می‌توان به راحتی از آن‌ها کمک گرفت.

چه ارز‌هایی قابل استخراج نیستند؟
از آنجا که ساختار شبکه بلاکچینی هر ارز با دیگری متفاوت همه ارز‌های دیجیتال قابل استخراج کردن یا ماینینگ نیستند. بنابراین اگر تائید یک تراکنش بر مبنای روش اثبات کار یا همان POW باشد، ارز شبکه قابل استخراج خواهد بود. اما شبکه‌هایی نیز وجود دارند که بر مبنای مکانسیم اثبات سهام یا POS به تائید یا عدم تائید یک معامله می‌پردازند و ارز این شبکه‌ها قابل استخراج نیست.

به‌طور مثال ارز‌هایی مانند کاردانو، ریپل و … قابل مایننیگ نیستند. در سایت کوین مارکت کپ می‌توانید قابلیت استخراج هر ارزی را مشاهده کنید. همچنین سایر ارز‌های دیجیتال که قابلیت استخراج ندارند را می‌توانید به سادگی از یک صرافی معتبر مانند ایرانیکارت، خریداری کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی بهترین نرم‌افزار‌ها برای استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل اندرویدی پرداختیم. این نرم‌افزار‌ها به سادگی از گوگل پلی قابلیت دانلود و نصب دارند. اما به‌طور کلی استفاده از برنامه استخراج ارز دیجیتال اندروید برای استخراج واقعی رمزارز و شرکت در اجماع PoW) ) گزینه مناسبی نیست. زیرا از این روش نمی‌توان سود زیادی کسب کرد و استخراج رمزارز‌ها در بلندمدت می‌تواند به دستگاه تلفن همراه شما آسیب برساند. به جای آن برنامه‌های «ماینینگ» زیادی وجود دارند که در ازای مشاهده آگهی‌ها یا تکمیل نظرسنجی، مقدار کمی کریپتو به شما پرداخت می‌کنند و می‌توانند جایگزین مناسبی باشند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....