تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 10:05
کد خبر : 12993

بازگشت سکه به کانال ۹میلیون تومان

بازگشت سکه به کانال ۹میلیون تومان

محمد کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه طی دو‌ روز گذشته ۶۰۰تا۶۵۰هزارتومان ارزان شده، گفت: مهم‌ترین دلیل این اتفاق، کاهش قیمت ارز بوده است. وی افزود: نکته قابل توجه در بازار امروز این بود که تعداد فروشنده‌ها بیشتر از خریدارها بود و به عبارتی عرضه از تقاضا پیشی گرفته است که نشان از ترس

محمد کشتی آرای با بیان اینکه قیمت سکه طی دو‌ روز گذشته ۶۰۰تا۶۵۰هزارتومان ارزان شده، گفت: مهم‌ترین دلیل این اتفاق، کاهش قیمت ارز بوده است.

وی افزود: نکته قابل توجه در بازار امروز این بود که تعداد فروشنده‌ها بیشتر از خریدارها بود و به عبارتی عرضه از تقاضا پیشی گرفته است که نشان از ترس از کاهش قیمت بیشتر دارد.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با تاکید بر اینکه آینده قیمت‌ها در بازار طلا غیرقابل پیش‌بینی است، تاکید کرد: اما می‌توان گفت تغییرات قیمت طلا و سکه بستگی به تغییر در قیمت ارز دارد.

قیمت طلا و سکه امروز چند؟
نایب رییس دوم اتحادیه با اعلام قیمت‌های امروز بیان کرد: امروز در بازار آزاد تهران قیمت طلای ۱۸عیار به گرمی ۹۹۵هزارتومان، سکه طرح جدید ۱۰میلیون و ۶۹۰هزارتومان و طرح قدیم به ۹میلیون و ۹۵۰هزارتومان تومان کاهش یافت.

وی افزود: همچنین نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۶۲۰، ربع سکه سه میلیون و ۳۴۰ و سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۵۰هزار تومان در بازار امروز معامله می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....