تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آذر 1399 - 21:05
کد خبر : 26188

اهدای کتاب و نوشت افزار ، اهدای دانایی

اهدای کتاب و نوشت افزار ، اهدای دانایی

دوستان و برادران عزیزم سلام. قبل از هرچیز از ابراز لطف و همدردی شما متشکرم و آرزوی سلامت و طول عمر برای شما و عزیزانتون دارم. دوستان گلم در روزهایی که ترکیب نامبارکی از سوگواری و بیماری رو سر کردم، از سر اتفاق صحبتی با دکتر حسن طائی داشتم. نمیدانم چند نفرتان ایشون را از

دوستان و برادران عزیزم
سلام.
قبل از هرچیز از ابراز لطف و همدردی شما متشکرم و آرزوی سلامت و طول عمر برای شما و عزیزانتون دارم.
دوستان گلم
در روزهایی که ترکیب نامبارکی از سوگواری و بیماری رو سر کردم، از سر اتفاق صحبتی با دکتر حسن طائی داشتم. نمیدانم چند نفرتان ایشون را از نزدیک میشناسید که البته خیلی هم مهم نیست. اما ایشان بالغ بر ۱۲ سال است که همت خود رو معطوف به توسعه در استان سیستان و باوچستان کرده. اغراق نمیکنم؛ توسعه و دقیقا توسعه.
چند نفر از شما روستاها و حاشیه شهرها رو در این استان دیده اید؟؟؟ زنانی که روزی ۸ ساعت کار میکنند برای حقوق ماهانه ۱۲۰ هزار تومان. ۱۲۰ هزار تومان. به عدد نخندیم. به بی دردی بخندیم.
به عزیزی میگفتم ۲۰ سال قبل وقتی از حاشیه نشینی در اطراف زاهدان فیلم میگرفتم. خانه های کوچکی میدیدیم با تعداد زیادی کودک و گوسفند یا بزی در گوشه خانه؛ و دردَکمان فقر بود و همخانه شدنشان با احشام. چندی پیش که دوباره به آنجا رفتیم همان بود، بی حشم.
هر روز صدها فیلم و مطلب به اشتراک میگذاریم و نکته سنجیها و اظهار تاسف ها میکنیم. اگر کسی یا خودمان از بی عملی مان سخن گوید خودمان را ناتوان و تهی دست در اصلاح امور میخوانیم.
توسعه را همه میشناسیم. کامل یا ناقص. همه میدانیم که توسعه حقیقی و پایدار از توسعه انسانی آغاز میشود یا لااقل از گذر آن میگذرد. من به شما میگویم توسعه کشور ارزانیتان. امنیت فردایتان از این گذر است.
آنکه از او یادکردم نه ثروتمند است و نه سیاست زده. ثروتش همت است و سیاستش توسعه انسانی با تاکید بر کودکان آن سامان بیسامان.
از او شنیدم که دستاوردش برای جلب کمک (کتاب یا پول) از نهادهای فارغ التحصیلان دانشکده با بیش از ۱۲۰۰ نفر عضو، تقریباً صفر بوده.
چند نفر از ما از مدیران ارشد یا میانی سازمانهاییم. چند نفر صاحبان مشاغلیم. چندبار برای ملاقات یا ابراز ارادت به مدیری یا رییسی با عزیزی دسته گلی، گلدانی یا هدیه ای فرستادیم.
گلدانی از کتابهایمان یا اندکی از عایداتمان برای فرزندان زیبا و معصومِ گوشه دورافتاده کشورمان رواست.
در این روز که ده ها پیام با مضمون اعداد یکدست ۹۹/۹/۹ به دستمان رسیده، این اعداد بی مسمی را معنی ببخشیم. اگر خود نمی توانیم کمک کنیم که میتوانیم، لااقل در حد توانمان فراخوانی عمومی برای هدیه کتاب یا وجه آن برای خرید کتاب با هدف توزیع در زنجیره کتابخانه های شهری و روستایی استان سیستان و بلوچستان (که پیشتر شناسایی شده) را بیاندازیم.

 

با مهر و احترام  لطفا مبلغ را به حساب کارافرین بنام حسن طائی واریز فرماید . شماره کارت ۶۲۷۴۸۸۱۱۱۳۷۷۳۰۹۶ شماره حساب ۰۲۰۰۰۰۷۵۷۹۶۰۲ شبا ۷۸۰۵۳۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۰۰۷۵۷۹۶۰۲

 

با همت انجمن دانش آموختگان
دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی
و مدیریت استاد گرانقدر دکتر طائی
مدتی است که برای شکوفایی استعدادهای کودک و نوجوان
همچنین توانمندسازی جوانان، معلمان و مروجان کتاب در استان سیستان و بلوچستان تکاپویی آغاز شده است.

یکی از برنامه های در دست انجام تجهیز کتابخانه های محلی و روستایی و یاری رساندن به دانش آموزان استان است.

بدین روی از دانش آموختگان فرهیخته و همه نیکوکاران و هم میهنان خواستاریم تا با اهدای کتاب و نوشت افزار در این کار ارزشمند فرهنگی، همدلی داشته باشند.

لطفا در اهدای کتاب موارد زیر را در نظر داشته باشید:

۱) کتاب ها با درونمایه
داستان های کودکان و نوجوانان، اطلاعات عمومی، رمان، دیوان اشعار و کتب کلاسیک ادبیات فارسی، روانشناسی کودک، نوجوان و جوانان، اعتماد به نفس، خودسازی، روابط فردی و اجتماعی، کسب و کار، مدیریت و رهبری، کمک آموزشی
و برای همه رده های سنی باشد.

۲) لطفا از فرستادن کتاب های تخصصی، جزوات درسی دانشگاهی و…. خودداری فرمایید.

۳) کتاب های اهدایی چاپ جدید و به لحاظ ظاهری قابل ارائه و مناسب باشند.

۴) برای پیشکش نوشت افزار
کیف، دفترچه، خودکار، مداد، مدادرنگی، ماژیک، مداد شمعی، آبرنگ، تراش، پاک کن، خط کش، نقاله، پرگار و دیگر ابزارهای کاردستی که ویژه دانش آموزان عزیز است
حتما کالای دست اول و نو اهدا گردد.

پیش از فرستادن بسته اهدایی
با شماره های ۸۸۹۰۵۶۰۷ – ۰۹۱۰۲۲۲۶۳۳۱
آقای پیری هماهنگی فرمایید.

نشانی:
خیابان ولی عصر (عج)
نرسیده به میدان ولی عصر
خیابان دمشق- خیابان برادران
شهید مظفر شمالی- شماره ۱۲۶
موسسه مطالعات دین و اقتصاد

ساعات دریافت کتاب: ۹ تا ۱۷

و برای بسته های پستی
کد پستی: ۱۴۱۶۷۵۳۷۸۶

انجمن دانش آموختگان
دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی
اهدای کتاب و نوشت افزار
مهلت پایانی: ۳۰ آبان ماه ۹۹

 

 

 

 

 

ع

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....