تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 11:34
کد خبر : 34535

امضابیش از ۱۰۰ نماینده برای استیضاح وزیر اقتصاد

امضابیش از ۱۰۰ نماینده برای استیضاح وزیر اقتصاد

 هیئت رئیسه به حقوق نمایندگان احترام بگذارد مسلم صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در مجلس گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هیئت رییسه مجلس هر چه سریع‌تر این طرح را اعلام وصول کند. مسلم صالحی با اشاره به تاخیر در رسیدگی به طرح استیضاح وزیر اقتصاد وامور دارایی در مجلس

 هیئت رئیسه به حقوق نمایندگان احترام بگذارد

مسلم صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در مجلس گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هیئت رییسه مجلس هر چه سریع‌تر این طرح را اعلام وصول کند.

مسلم صالحی با اشاره به تاخیر در رسیدگی به طرح استیضاح وزیر اقتصاد وامور دارایی در مجلس گفت: طرح استیضاح وزیر اقتصاد وامور دارایی در مجلس متوقف نشده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ، وی با بیان اینکه نمایندگان پیگیر طرح استیضاح وزیر اقتصاد و امور دارایی در مجلس هستند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا هیئت رییسه مجلس هر چه سریع‌تر این طرح را اعلام وصول کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نماینده طرح استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کرده‌اند، تاکید کرد: استیضاح حق نمایندگان است و هیئت رییسه باید به حقوق نمایندگان احترام بگذارد.

وی با بیان اینکه حساسیت لازم درباره استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس وجود دارد، بیان داشت: با این حال نمایندگانی که این طرح را امضا کرده‌اند هنوز از استیضاح وزیر منصرف نشده‌اند و این مسئله را پیگیری خواهند کرد.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....