تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 10:15
کد خبر : 144538

افزایش ۱۰ میلیونی قیمت هایما در یک روز + جدول قیمت

افزایش ۱۰ میلیونی قیمت هایما در یک روز + جدول قیمت

ارزیابی‌ها از رشد و ثبات قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز حکایت دارد، رشدی که به ۱۰ میلیون هم رسید. اقتصاددان: تغییر قیمت ایران‌خودرویی‌ها امروز در حالی رقم خورد که قیمت برخی از محصولا سایپا تغییر نداشت و برخی دیگر کشف قیمت آنها امکان‌پذیر نبود با این حال امروز ایران خودوریی با رشد راهی

ارزیابی‌ها از رشد و ثبات قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار امروز حکایت دارد، رشدی که به ۱۰ میلیون هم رسید.

اقتصاددان: تغییر قیمت ایران‌خودرویی‌ها امروز در حالی رقم خورد که قیمت برخی از محصولا سایپا تغییر نداشت و برخی دیگر کشف قیمت آنها امکان‌پذیر نبود با این حال امروز ایران خودوریی با رشد راهی بازار شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش قیمت نرخ دلار عمده دلیل تغییر قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار محسوب می‌شود، البته فعالان بازار خودرو به این نکته نیز اشاره می‌کنند که بازارا پرطرفدارهای ایران‌خودرو هم چندان مشتری ندارد.

براساس ارزیابی بازار امروز «هایماS8» در بازار افزایش ۱۰ میلیونی داشت و این رشد در خصوص سایر محصولات ایران خودرو به ۲ تا یک میلیون تومان رسید.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتومات V2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتومات AT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای » در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. اما قیمت «هایما S8 پلاس» امروز مجدد افزایشی شد و این خودرو با رشد ۱۰ میلیونی در بازار قیمت گذاری شد و قیمت آن به یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان رسید. ارزیابی بازار هم چنین از رشد ۲ میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد و قیمت این خودرو ۷۷۱ میلیون تومانی شد. از سوی دیگر براساس ارزیابی‌ها می‌توان گفت خانواده دنا امروز ثبات و رشد قیمت داشتند، با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» در ۷۴۲ میلیون تومانی ماند، اما «دنا پلاس توربو اتومات» و با قیمت ۸۰۴ میلیون تومان راهی بازار شد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۰۹ میلیون تومان قیمت خورد و رشد یک میلیون تومانی داشت.

افزایش 10 میلیونی قیمت هایما در یک روز + جدول قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....