تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 16:50
کد خبر : 142737

اسرائیل مصر را تهدید کرد

اسرائیل مصر را تهدید کرد

رژیم صهیونیستی مصر را درباره ارسال هرگونه کمک‌ بشردوستانه به نوار غزه تهدید کرد و مناطقی را در مجاورت گذرگاه مرزی «رفح» هدف قرار داد. اقتصاددان: کانال ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، خبر داد تل‌آویو، مصر را درباره کمک رسانی به غزه تهدید کره است. براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، رژیم صهیونیستی، مصر

رژیم صهیونیستی مصر را درباره ارسال هرگونه کمک‌ بشردوستانه به نوار غزه تهدید کرد و مناطقی را در مجاورت گذرگاه مرزی «رفح» هدف قرار داد.

اقتصاددان: کانال ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، خبر داد تل‌آویو، مصر را درباره کمک رسانی به غزه تهدید کره است.

براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، رژیم صهیونیستی، مصر را تهدید کرده چنانچه کامیون حامل کمک‌ها از گذرگاه رفح (تنها گذرگاه ارتباطی غزه با جهان خارج) وارد نوار غزه شود، آن را خواهند زد.

لحظاتی بعد از این گزارش، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند رژیم صهیونیستی مناطقی را در مجاورت گذرگاه رفح هدف حمله قرار داده است.

به دنبال این حمله، یک منبع به خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» خبر داد به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح دو کارگر مصری مجروح شده‌اند.

ور جدیدی از نبرد نیروهای مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «طوفان الاقصی»، صبح روز شنبه هفته جاری، آغاز شد که به دنبال آن‌، بیش از ۱۰۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیدند.

نیروهای مقاومت همچنین موفق شدند ده‌ها صهیونیست را اسیر بگیرند و آن‌ها را به نوار غزه ببرند. ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات موفق نیروهای مقاومت با صدها تن مواد منفجره بسیاری از ساختمان‌های غیرنظامی را ویران کرد که در پی آن، ده‌ها زن و کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی بعد از تصویب وضعیت جنگی در اراضی اشغالی همچنین دیشب (دوشنبه شب) دستور قطع آب نوار غزه را صادر کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....