تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 16:17
کد خبر : 122811

استان جدید در تهران تشکیل می شود؟

استان جدید در تهران تشکیل می شود؟

نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد. اقتصاددان: علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: خبرها حاکی از آن

نماینده مردم سبزوار گفت: خبرها حاکی از طرح تشکیل استان جدید در اطراف تهران است این در حالی است که خراسان رضوی شاخص های لازم را برای تشکیل استان جدید دارد.

اقتصاددان: علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: خبرها حاکی از آن است که قرار است استان جدیدی در اطراف تهران تشکیل شود.

وی گفت: این در حالی است که حقوق مردم غرب خراسان در حال تضییع شدن است و استان خراسان رضوی با توجه به اینکه پرجمعیت‌ترین استان بعد از تهران است شاخص‌های لازم برای تشکیل استان جدید را دارد.

وی در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات گفت: وزیر ارتباطات مدام می‌گوید که ۹۰ درصد مردم از ارتباطات برخوردار هستند اما هنوز روستاهای ما مشکلات جدی در این باره دارند و از نعمت اینترنت محروم هستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت مرغ و تخم مرغ به ترتیب کیلویی ۹۰ و ۱۲۰ هزار تومان شده است و باید بازار محصولات کشاورزی بیشتر کنترل شود تا اوضاع بدتر نشود

عنابستانی تاکید کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید بودجه‌های مصوب سفرهای رئیس جمهور را تخصیص دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....