تاریخ انتشار : شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 20:04
کد خبر : 86213

آموزش و پرورش باید مسئله اول کشور باشد

آموزش و پرورش باید مسئله اول کشور باشد

از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان اقدامات جدی انجام دهد. علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم و استادان کشور که مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند، تبریک می

از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان اقدامات جدی انجام دهد.

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: ۱۲ اردیبهشت، روز بزرگداشت مقام معلم و استادان کشور که مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند، تبریک می گوییم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه زیربنایی و مهم از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات جدی انجام دهد. هرگونه حرکت رو به جلو در جامعه منوط به تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزرای صمت و جهاد کشاورزی، تصریح کرد: در روزهای اخیر گرانی‌ برخی اقلام و کالاهای اساسی، خودرو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و مشکل تأمین سوخت مورد نیاز اراضی شالیزاری در استان‌های شمالی کشور را شاهد بودیم و از وزرای مربوطه انتظار می رود در جهت انجام وظایف قانونی خود و نیز در جهت رفع تضییع حقوق آحاد مردم اقدامات جدی را انجام دهند.

 

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....