تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1400 - 22:27
کد خبر : 67014

مراسم رونمایی تندیس مرحوم استاد هوشمند وزیری

مراسم رونمایی تندیس مرحوم استاد هوشمند وزیری

مراسم رونمایی تندیس مرحوم استاد هوشمند وزیری موسس موزه وزیری با حضور هنرمندان و مسئولین فرهنگی وخبرنگاران محترم دوشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۶ آدرس : خ ولیعصر . انتهای خ شهید فلاحی(زعفرانیه) . نبش خ فیروز کوه مجموعه فرهنگی هنری آسمان 🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️ استاد هوشمند وزیری مالک و سازنده و موسس غار موزه وزیری می

مراسم رونمایی تندیس مرحوم استاد هوشمند وزیری موسس موزه وزیری با حضور هنرمندان و مسئولین فرهنگی وخبرنگاران محترم
دوشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۶
آدرس : خ ولیعصر . انتهای خ شهید فلاحی(زعفرانیه) . نبش خ فیروز کوه
مجموعه فرهنگی هنری آسمان
IMG 20211111 WA0147 اقتصاددان نوشته

🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️

استاد هوشمند وزیری مالک و سازنده و موسس غار موزه وزیری می باشد و بعد از فوتشان دختر هنرمند ایشان خانم راما وزیری مسئولیت اداره موزه را عهده دار شده و با مدیریت ایشان موزه به تولید آثار خود و پذیرش بازدید کنندگان ادامه می دهد .
IMG 20211114 WA0114 اقتصاددان نوشته

۲۰۲۱۱۱۱۴ ۲۲۲۱۱۴ اقتصاددان نوشته
🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️🔸️

باغ موزه وزیری ، موزه ای که با خلاقیت استاد ناصر هوشمند وزیری در سال ۸۴ با هزینه شخصی، در فهرست موزه های تهران ثبت شده است.

در این موزه وسایل دورریختنی و غیرقابل استفاده، با دستان هنرمند و ذهن خلاق استاد وزیری به مجموعه ای جالب، برای بازدید تبدیل شده اند. این موزه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ، فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ در لواسان شروع نمود و توسط دکتر ناصر هوشمند وزیری که از مجسمه سازان طراز اول ایران می باشد، اداره می شود. کلیه هزینه ها و ایده ها و خلاقیتی که در آن بکار رفته توسط نامبرده اعمال گردیده و اولین غار موزه خصوصی ایران است.
۲۰۲۱۱۱۱۴ ۲۲۲۱۳۵ اقتصاددان نوشته
در مدت ۶ سال فعالیت، دالان هایی در دل کوه حفاری و جهت به نمایش گذاشتن آثار ایشان و ارائه به هنر دوستان آماده گردیده است که هنوز در حال توسعه و تکمیل می باشد. هر کدام از آثار وی بیانگر داستانهای شاهنامه فردوسی و فولکلور ایران و فرهنگ اصیل ایرانی است و شامل بخشهای نمایشگاهی، بخش کارگاهی، صنایع دستی، آموزشی، نگارخانه و سالن اجتماعات می باشد. از ویژگی های مثبت این موزه این است که مراجعه کنندگان آزادانه و به راحتی می توانند در باغ گردش و عکاسی کنند و دانشجویان رشته هنر نیز می توانند مستقیم با خالق این آثار در ارتباط باشند، ایده گرفته و یا در این مکان کار ورزی نمایند.

استاد وزیری در تمام مدت بازدید در موزه مشغول فعالیت بودند و با روی گشاده و خندان به پرسش های علاقمندان پاسخ می دادند و سعی وافری در نشر فرهنگ و هنر اصیلی ایرانی داشتند که دختر ایشان خانم راما وزیری راه پدر را ادامه داده و آماده پذیرایی از بازدید کنندگان می باشد.
۲۰۲۱۱۱۱۴ ۲۲۲۲۲۴ اقتصاددان نوشته
نشانی موزه : تهران، لواسانات، بلوار امام خمینی، جاده کند علیا و سفلی، دوراهی بوجان، سمت چپ بعد از چال ناظران پلاک ۷۷

برای دسترسی راحت تر: به سمت لواسان بعد از گذر از جاده پر پیچ و خم لشکرک وارد بلوار امام خمینی می شوید. بعد از حدود ۳۰۰ متر سمت چپ بلوار تابلوی باغ موزه وزیری به چشم می خوره و با تعقیب تابلوهای دیگر، خیلی راحت می شه به باغ موزه رسید.
ساعت بازدید از غارموزه هم همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۸٫۳۰ می باشد که به صورت یکسره باز هست.
۲۰۲۱۱۱۱۴ ۲۲۲۱۵۹ اقتصاددان نوشته
تلفن باغ موزه جهت هماهنگی : ۲۶۵۵۶۶۰۴

آدرس سایت باغ موزه : http://www.vaziriart.com/fa/
س

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....