تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 20:51
کد خبر : 26610

بستگی مذاکره مجدد با آمریکا به رفتار سردمداران ایالات متحده

بستگی مذاکره مجدد با آمریکا به رفتار سردمداران ایالات متحده

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مذاکره‌ای را با ایالات متحده انجام دهیم قطعا چنین موضوعی به رفتار کابینه جدید آمریکا بستگی دارد. علیرضا منادی سپیدان ، در خصوص طرح مذاکره مجدد گفت: ما هم ملت امام حسین و هم امام حسنی هستیم؛ بنابراین می‌توانیم مذاکره کنیم و

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم مذاکره‌ای را با ایالات متحده انجام دهیم قطعا چنین موضوعی به رفتار کابینه جدید آمریکا بستگی دارد.

علیرضا منادی سپیدان ، در خصوص طرح مذاکره مجدد گفت: ما هم ملت امام حسین و هم امام حسنی هستیم؛ بنابراین می‌توانیم مذاکره کنیم و البته به زمان خود هم می‌جنگیم.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خانه ملت ،  نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ و سردمداران آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبودند و البته کابینه جدید ایالات متحده هم غیر قابل اعتماد نیست، اما اگر بایدن بخواهد عاقلانه عمل کند، نباید رفتارهای غیر عقلانی ترامپ را تکرار کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال این بوده که هیچ جنگ و تنشی در دنیا صورت نگیرد و ناگفته نماند که مذاکره هم به رفتار آمریکایی‌ها بستگی دارد.

وی اظهار کرد: ترور شهید فخری زاده نشان می دهد که آمریکایی‌ها همچنان در مسیر خباثت قدم برمی دارند و قطعا ترامپ و رژیم صهیونیستی در این اتفاق ناجوانمردانه همچون ترور سردار سلیمانی دست داشته‌اند، اما بدون شک از آنها انتقام خواهیم گرفت که درس عبرتی برای آینده‌گانشان باشد.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....